Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Viktor Tsvyatkov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 22 сеп 2020 12:46
Автомобил:
Двигател:

Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя

Мнениеот Viktor Tsvyatkov » Вто 22 сеп 2020 13:55


Здрвейте! Пасат б6 3.2 fsi , в първите няколко минутки, като запаля има тракане в двигателя, но после се оправя, върви добре. Подаваше ми сигнал, че след определено време трябва да сменя маслото, което е винаги оригинално на фолксваген, тъй като ми казаха, че помагало да не се образува този нагар в двигателя. Та малко преди да сменя маслото ми светна и чека на двигателя. Смених маслото а после се оказа, че и перката на единия вентилатор не работеше, смених и нея, но лампата светна пак. В един уж добър сервиз с хубава техника и програми ми казаха, че помпата за горивото трябвало да работи на 2 или 6 бара а моята работела на 4 и че налягането не е добро може би е запушена заради горивото и че за това ми дава няколко грешки, които карат engine check да свети. Моля за съвети




Потребителски аватар
AleksandarPapazov
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 08 фев 2016 21:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя

Мнениеот AleksandarPapazov » Съб 10 окт 2020 15:44


Здравей,

И аз имам същия модел. Имах подобен проблем. Отначало високи обороти и понякога на светофар също вдигаше обороти. Светна ми веднъж check engine- misfire. В сервизи не можаха да ми кажат със сигурност какво е. Този модел е рядък в бг. Но в САЩ ги карат доста 3.2 и 3.6. Може да е от масления сепаратор (oil separator) вътре в него имам една мембрана която се прецаква. При мен беше от това. Двигателя като цяло не работеше добре и не се чуваше добре , изтормозен звук. Та как можеш да провериш дали е от това. От дясно на централната част има една черна кутия с дупчица от страната към предното стъкло. От тази дупка не трябва да излиза въздух или.да има странно свистене. Ако запушиш дупката с пръст и двигателя почне да се тормози , значи мембраната е заминала и масления сепаратор трябва да се смени. Това ще оправи проблема или поне при мен го оправи. Частта е евтина 80 -100 лв но за да смени са разглобяват доста неща така че труда е по-скъп от самата част. ИзображениеИзображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта