Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
makrelov
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
Автомобил: Passat B8 2-0 BiTDI 4Motion 176kW
Двигател: CUAA 2020

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот makrelov » Пет 01 апр 2022 15:24


Здравейте колеги,
Тъй като моята кола вече е работеща съгласно характеристиките, да споделя какво сменихме/ променихме, за да постигнем този резултат.

1. Преди около месец и половина смених Маховик и комплект съединители на DSG-то. Колата спря да се тресе на място, утихна и започна да работи много по-добре на всяка предавка и при превключването на предавките. Цена на манипулацията - 2700 лв. Нещо, което ме изненада доста - разхода на гориво падна.

До тук добре.

2. Но остана лошата работа на бензин. Тъй като вече бях свалял дюзи за почистване реших направо да сменим 4 броя с чисто нови. На пазара няма в момента заместители и поръчахме директно от VW - оригинални. Пристигнаха, момчетата ги смениха, смениха и гарнитури с пръстени.
Вече мога да се похваля, че работата на бензин е чудесна, няма и спомен от предишните проблеми. Двигателят утихна, по-равномерен е.

Като резултат от всички интервенции най-положителното е - незабележима работа на двигателя на място ( имам чувството понякога, че е изгаснал ), намален разход на метан, увеличен среден пробег след пълнене на бутилките с 60 до 100 км. Преди минавах около 420 до 450 км. с 21 кг метан. Сега минавам минимум 500 км, като съм стигал до 520-530 км.
На бензин също много добре се държи. От мин 10л/100км преди ремонта и с всички съпътстващи проблеми, сега е около 6л/100 км без каквито и да е проблеми, но тук наблюденията ми за разхода са малки. Като я покарам повечко на бензин - ще знам повече.
Само да вметна, че тук говорим за кола на около 420к км. Изключително съм доволен от автомобила.

Надявам се да съм полезен на някой с тази информация.




milen4o
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 19 сеп 2008 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот milen4o » Чет 21 апр 2022 17:49


Здравейте.
Да разбирам ли че след почистване дюзите имат живот около година и половина, според датата на публикуваните
мнения.
Каква е цената на новите дюзи?
Поздрави.


amary
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 апр 2018 12:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот amary » Чет 16 юни 2022 15:49


Здравейте, утре ще сменям такъв бензинов инжектор, имам същия Passat 1.4 TSI ecofuel / 2011 г. Цената на оригинален инжектор на Фолксваген (03C 906 036 J) сега е 408 лв + ДДС ~ 500 лв. (Компютърът изписва грешка 012378 - работа с бензин и грешка 000772 - пропуски при запалване в 4ти цилиндър). Колата няма проблеми при работа на метан. Много се надявам след смяната нещата да се оправят. Освен това имам притеснения, че бензинът ми е стар и вероятно с променени качества, зареждал съм го преди година и повече... Всички знаете че при зареждане на нов метан, Пасатът кара 2 минути на бензин и прехвърля пак на метан, за това пробегът на бензин е нищожно малък и инжекторите лесно се зацапват.
Прочетох че в "сервиз Дунев" предлагат такава услуга за тестване и почистване на дюзите с ултразвук и флуш отвътре.

Само че не знам дали работят със софтуер на ВАГ и могат ли да накарат колата да работи на бензин без да и е свършил метанът. Не бих рискувал да отида там без метан.
Поздрави.
Ангел


Потребителски аватар
makrelov
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
Автомобил: Passat B8 2-0 BiTDI 4Motion 176kW
Двигател: CUAA 2020

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот makrelov » Вто 21 юни 2022 11:20


Здравей Колега,

Софтуерно се променя работата на колата от метан на бензин и обратно. Дунев сервиз не бих ги препоръчал. Мърляви са и не си вършат работата както трябва. Правил съм ремонт при тях - измамиха ме. Пращал съм ( всъщност сервиза ми ги прати ) дюзи за почистване при тях - некадърно свършена работа, без сервизиране на самите дюзи - има елементи които се подменят.
Препоръчвам да потърсиш друг сервиз.


amary
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 апр 2018 12:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот amary » Вто 03 яну 2023 15:10


Извинявам се че рядко влизам във форума и не получавам известия за нови съобщения. Искам само да добавя, че след смяната на бензиновия инжекцион всичко се оправи и нямам главоболия. Колата вече се държи много добре и на метан и на бензин. Проблемът с въпросния инжекцион е идвал от това, че му е изгоряла електрическата намотка (т.е. почистване на дюзи в Сервиз Дунев щеше да бъде безмислено).

Имам друг въпрос към колегите с такъв автомобил. Бутилките побират 21 кг метан, но обикновено според мощността на помпата, те не се пълнят на 100% и зареждаме по-малки количества. Сега с отстъпката за гориво, по метанстанциите издаваха касови бележки. И ми направи впечатление, че според касовия бон колата започна да побира по 22,5 кг метан. Дали това е нормално и се случва и при други Пасати на метан или няма толкова мощни помпи и това си е просто измама?
:)


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот hudson » Вто 10 яну 2023 12:06


От температурата е. Колкото е по студено, толкова повече ще събира. Карал съм комбо 2007 на метан 6 години и разликата от лято до зима стигаше до 3кг при максимален обем 18кг. Съответно разликата е при зареждане на 28 градуса и при -17градуса при напълно празни бутилки. Отделно, големите вериги като ОМВ например, лятото намаляват регулатора на помпите да изключва на по-ниско налягане.


amary
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 19 апр 2018 12:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2011 1.4 tsi Ecofuel CDGA - Проблем с работа на бензин

Мнениеот amary » Пон 22 май 2023 15:50


Благодаря за отговора!
Обикновено зареждам сутрин рано (в 90% от случаите). Би трябвало температурните разлики да са незначителни. Но ще обърна внимание дали ситуацията ще продължи и през лятото. Забелязах че през април все още ми пълнят повече метан, отколкото побират бутилките. За бензина знам, че се разширява с покачването на температурите и при по-топло време бензиноколонките отчитат по-голям обем в литри. За метана, който е компресиран газ над 200 атмосфери нямам идея точно как стоят нещата, но вероятно тенденцията е сходна... И не мога да направя точна преценка защото не оставям метана да свърши съвсем, а допълвам когато остават 1-2 деления до края.
:smile



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта