Колеги след закачане на едно ремарке с повредена букса за светлините , стана някъде късо и светна индикацията за изгоряла крушка на заден ляв стоп и габарит, който е с крушка с една жичка 21 Вата и се управлява от BCM модула, който подава различно напрежение според това дали е натиснат стопа или не.
На следващия ден свалих стопа, за да сменя крушката, но се оказа, че е здрава, все пак я смених , индикацията за изгоряла крушка изгасна след като изклчих буксата за ремаркето, но стопо продължи да не свети. Накрая за всеки случай свалих и десния стопо и им размених местата, след което се оказа, че от дясно всичко работи и с двата стопа, а отляво не работят и двата.
Закачих с ВагКом, изтрих всички натрупани грешки и нови не се появяват. Влязох на живи данни и там се оказа, че на лявия външен няма напрежение.
Предполагам , че нещо в BCM модула е изгоряло и защото нито индикира за повреда, нито захранва въпросната крушка.
Понеже два дни карам така, започнах многократно да забелязвам, че това доста обърква останалите участници в движението , особено при каране в колона , ако левия зад мен реши да се пъхне зад мен, не вижда десния ми стоп и като не вижда лявия, защото не свети не разбира, че намалявам и няколко пъти чувам спирачки в последния момент тъкмо преди да ме ударят....
За да не стане беля пуснах един кабел от десния до левия стоп на конкретния пин + за тази крушка и всичко работи перфектно и габарит и стоп, само паркинг светлините с лост на мигачите оставен на лява или дясна позиция се обърка малко, при подаване на ляв мигач не свети отзад, при подаване на десен светят и двата, но аз това така или иначе не го ползвам.
Доста дълго стана, но исках да съм максимално изчерпателен, защото се занимавам два дни с тая щуротия... Някои може ли да ме насочи дали всеки BCM от такъв пасат ще стане , ако гоотворя дали ще се види какво е изгоряло или е като дънна платка на комптър и може да е всеки елемент без да се разбира... Проблем ли е сегашното побългаряване ? Не изклчвам и инсталацията да се е повредели някъде , но по скоро не е тя, защото тогава щеше да я хваща като късо или прекъсната верига , а няма такива грешки, все едно това, което отговаря за тази крушка е изгоряло и все едно го няма.
Проблем с ляв външен стоп Passat B7 - BCM module ?
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с ляв външен стоп Passat B7 - BCM module ?
Според мен нямаш проблем с BCM-модула. Появило се е късо при включване на буксата на ремъркето и БСМ-а е изключил тази верига. Като си махнал буксата изглежда късото е останало и БСМ-а продължава да държи тази верига изключена. Провери при буксата на теглича вскичко наред ли е...
Също така предполагам си проверил предпазителите... :-))
Можеш временно да прекодираш светлината за мъгла да свети вместо стоп.
Също така предполагам си проверил предпазителите... :-))
Можеш временно да прекодираш светлината за мъгла да свети вместо стоп.
Re: Проблем с ляв външен стоп Passat B7 - BCM module ?
Акумулатор откача ли за всеки случай не , че може да има файда ама с тез волва все ключ маса искат да изключвам.
Re: Проблем с ляв външен стоп Passat B7 - BCM module ?
dispatch написа:Според мен нямаш проблем с BCM-модула. Появило се е късо при включване на буксата на ремъркето и БСМ-а е изключил тази верига. Като си махнал буксата изглежда късото е останало и БСМ-а продължава да държи тази верига изключена. Провери при буксата на теглича вскичко наред ли е...
Също така предполагам си проверил предпазителите... :-))
Можеш временно да прекодираш светлината за мъгла да свети вместо стоп.
Буксата е изолирана от веригата за проба, няма резултат, не е в нея проблема, теглича е слаган допълнително с преходни букси без рязане и преправяне на инсталацията. Но за всеки случай го изклчих и възстанових захранването от оригиналните букси директнона стоповете както си е от завода, ефект няма. Проблема , е че в ориганалната инсталация на този пин не отива плюс. Бошон за ляв стоп няма отделен, но ги проверих всичките с изваждане и замерване с мултицет.
Re: Проблем с ляв външен стоп Passat B7 - BCM module ?
vladtod® написа:Акумулатор откача ли за всеки случай не , че може да има файда ама с тез волва все ключ маса искат да изключвам.
не, мисля ,че Ваг Ком-а рестартира достатъчно добре, откачане на акумулатор освен да доведе, до други проблеми не би решил настоящия проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта