Здравейте, колеги искам да ви попитам да ли някой знае бушон F12иF7 за какво са че F12 ми прави отечка прикачвам и снимка. Пасат е Б6 ако не се лъжа 2.0 103 kw 2006 г. Благодаря ви предварително.
Хубав ден!
Въпрос за бушони на пасат Б6
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
Ако книжката на български, която дръпнах от една тема тук е вярна, F7 е за мултимедията (навигация, радио, тв тунер), F12 е за телефон (каквото и да значи това).
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
при мен има отделно "дисплейче", боднато на таблото за връзка с блутут от радиото към телефона. Може това да е F12 предпазителя "за телефон".
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
Благодаря ви за отговорите колеги точно за телефона е който го няма в колата а само стойката стой и тъси телефона и жпс и затова харчи ток. Извадих бушон и край на проблема.
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
Ах, мамка му и прасе! Преди седмица махнах "дисплейчето" от стойката за телефона (понеже смених оригиналното радио с китайче с вграден блутут) и след няколко дни ми падна акумулатора и се зачудих сега пък защо, а то заради тъпото дисплейче. Предпазител F12 ли каза...
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
И аз имам проблем с бушоните - търсих бушона на габаритите, но не го намерих нито по ръководството на български което свалих от форума, нито в мануала който е в колата. Накрая го открих, вадейки всеки един от бушониерата подред. Оказа се че всички габарити, заедно с осветлението на таблото са на един предпазител. Колата е с фейсовото табло, произведена в края на 2009.
Колата я взех с неработещ десен габарит - естествено си помислих че е изгоряла крушката. Да но крушката се оказа здрава, обаче липсваше гуменото капаче на отвора за смяна на въпросната крушка. Вследствие - вода във фара и то доста. Оказа се че е била до нивото на поне първия пин от буксата на фара. Съответно, самия пин се беше разпаднал и жицата беше свободно висяща във фара. Дотук добре, свалих фара, подсуших го, изведох жицата навън, изфабрикувах една една капачка тип “направи си сам” и сглобих колата. Обаче ударих на камък - връзвам жицата към съответветстващата и преди буксата ииии… няма никой. Подавам директно от акумулатора - светва.
Извинявам се ако съм объркал раздела/темата, но се изчерпах от към идеи.
Колата я взех с неработещ десен габарит - естествено си помислих че е изгоряла крушката. Да но крушката се оказа здрава, обаче липсваше гуменото капаче на отвора за смяна на въпросната крушка. Вследствие - вода във фара и то доста. Оказа се че е била до нивото на поне първия пин от буксата на фара. Съответно, самия пин се беше разпаднал и жицата беше свободно висяща във фара. Дотук добре, свалих фара, подсуших го, изведох жицата навън, изфабрикувах една една капачка тип “направи си сам” и сглобих колата. Обаче ударих на камък - връзвам жицата към съответветстващата и преди буксата ииии… няма никой. Подавам директно от акумулатора - светва.
Извинявам се ако съм объркал раздела/темата, но се изчерпах от към идеи.
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за бушони на пасат Б6
Благодаря, справих се.
Оказа се че не става по стария метод да цъкнеш жицата за проба. Трябва първо да се направи веригата и тогава да се пробва. Защото компа при стартиране тества веригата и ако не открие товар на нея, директно я изключва. Съответно и при по-голям товар (късо съединение), пак изключва веригата. Умна работа :)
Тия коли вече така ги направиха, че и крушка не можеш да смениш без да имаш интерфейс за диагностика.
Оказа се че не става по стария метод да цъкнеш жицата за проба. Трябва първо да се направи веригата и тогава да се пробва. Защото компа при стартиране тества веригата и ако не открие товар на нея, директно я изключва. Съответно и при по-голям товар (късо съединение), пак изключва веригата. Умна работа :)
Тия коли вече така ги направиха, че и крушка не можеш да смениш без да имаш интерфейс за диагностика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikivel, spallding86 и 71 госта