Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 12 юли 2018 16:52
- Автомобил: Passat B6 2000 tdi
- Двигател: BMP 2007
Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
Здравейте, онзи ден ми изгоря крушката на единия ми фар. Фаровете ми са AFS завиващи с биксенон. Имах стара крушка смених, но не светят добре и се зарових да си търся нови. Спрях се на OSRAM Night Breaker Laser, но ми казаха, че много горели, пък и гледам дават им 1 година гаранция, та може да има нещо вярно. После ми попадна това: https://ledsvetlini.com/led-krushki/led-krushki-d1s . Търсих мнения и впечатления по темата, но не намерих. Ако някой има такива моля да ги сподели. Най-много ме вълнува дали е възможно поставянето им без допълнителни интервенции по фар или нещо друго.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
няма логика при полжение,че сте с фабричен ксенон да слагате китайски лед,ето https://aliexpress.ru/item/32797032955. ... web201603_ к-т крушки излиза 20лв ,колкото к-т халогенни от по-скъпите
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
И аз бих сложил нови китайски ксенон лампи.
Изпробвано на афтърмаркет ксенон.Всяка есен нови му вземах,за 15-18лв двете.Експериментирах с различни цветове,от 4300,до 6000К.
Изпробвано на афтърмаркет ксенон.Всяка есен нови му вземах,за 15-18лв двете.Експериментирах с различни цветове,от 4300,до 6000К.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 12 юли 2018 16:52
- Автомобил: Passat B6 2000 tdi
- Двигател: BMP 2007
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
Всяка година смяна мисля не е много приемливо от гледна точка на това, че се вадят фаровете (десния със сигурност) за да се смени крушката. Левия с малка ръка, търпение и опипване стана, но десния няма шанс. Както и да е, гледах клипчета в нета, на които правят сравнение между ксенон и лед и бях изненадан от лед-а, поне на клиповете. Логиката ми е ако за цена близка или по-малка от тази на оригинални крушки бих получил повече светлина, издръжливост и т.н. Ако някой е пробвал вече ще съм благодарен за мнението му. А относно тия китайски ксенони не им ли "пада" бързо количеството и качеството на светлината?
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
съвсем си е нормално качеството карат поне година,но ако искате по-рядко да сменяте крушки моят съвет да помислите за други светлини,който да светят постоянно през деня т.нар. дневни светлини примерно BGN 69.24 20%OFF | CSCSNL 1 комплект светодиодный льные светодиодные дневные хосветильник для Volkswagen VW Passat B6 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 противотуманные фары
https://a.aliexpress.com/_mLRm9Qr
https://a.aliexpress.com/_mLRm9Qr
- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
Аз съм активирал фабричния DRL, габарити + фарове за мъгла на процент. При коли с фабричен биксенон има възможност само габарити или габарити с фарове за мъгла. По този начин ксенона работи само по тъмно.
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Замяна на фабричен ксенон с LED заместител Passat B6
Колеги, както казва колегата tupalka, пасат В6 може да пуска за дневни светлини само фаровете за мъгла (при това димирани на желан процент), или в комбинация с габарити (при този случай е възможно да се приеме от катаджиите, че карате на фарове за мъгла, което е изрично забранено от закона в БГ). Първият вариянт се води американски DRL във VCDS а вторият е скандинавски. Това "пести" ксенона от една страна, от втора страна (по мое мнение) колата се вижда по- добре от останалите участници в движението, в сравнение с къси фарове с лупи, пък били те ксенон или не (а това е целта на DRL) и от трета страна спестява допълнителното пипане по окабеляването на колата с вариянта за допълнително монтиране на дневни лед светлини, както предлага колегата tdi fen.
Другото е състоянието на рефлекторите на фара: на ксенон, работил дълги години му потъмняват рефлекторите. Има в ютуб много клипчета как потъмнява рефлектора, (като опушен е) и колко съсипва осветеността на пътя това. При вече потъмнели рефлектори смяната на крушките с по-добри си е умряла работа. За съжаление разглобяването на фаровете за почистване не е лесна задача и не е за всеки.
Другото е състоянието на рефлекторите на фара: на ксенон, работил дълги години му потъмняват рефлекторите. Има в ютуб много клипчета как потъмнява рефлектора, (като опушен е) и колко съсипва осветеността на пътя това. При вече потъмнели рефлектори смяната на крушките с по-добри си е умряла работа. За съжаление разглобяването на фаровете за почистване не е лесна задача и не е за всеки.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v, rosenstoilov78 и 48 госта