Здравейте.
Тъй като изчетох доста по темата (Шестограм на балансиращ вал на маслената помпа) и най-"истинско" ми се струва решаването на проблема с шестограма чрез стругар както следва:
https://youtu.be/0QplBftCdW0
Или
https://www.youtube.com/watch?v=eaS5caUnWmI
Знам че има готов комплект в prospeed, но цената лично на мен ми се вижда необоснована.
Toва са вариантите :
https://ibb.co/gMyZWPB
https://ibb.co/KmXy00t
https://ibb.co/yyYmrwf
Някой решил ли е по този начин проблема с шестограма и можете ли да ме посъветвате за добър стругар в София да видим какво може да се измисли
Шестограм при 2.0dti + стругар
Шестограм при 2.0dti + стругар
Последна промяна от Petar0888 на Чет 01 апр 2021 16:01, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Шестограм при 2.0dti + стругар
Проблем има, чак при разбито легло на шестограма. Иначе просто го сменяш,и ще изкара поне до следващата смяна на ангренаж. За успокоение може и на 50-60-70 хиляди да се сменя. Евтин е, и смяната също не е много трудна при Пасат.
Re: Шестограм при 2.0dti + стругар
Другата седмица ще го сменям. Колата е на 300к км и не е сменян до сега. Поради този факт имам съмнение, че ще е доста заоблен и поради този факт ще е нарушил леглото на вала. От тази гледна точка гледам да намереря решение привантивно. И да не го мисля за напред.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шестограм при 2.0dti + стругар
Шестограмът нарочно е направен по-мек, за да се износва той и да се сменя като евтина и лесносменяема резервна част. Рядко заобля леглата на вала, освен ако не е каран много време с много износен шестограм (километрите не са предпоставка дали ще е износен или не).
Зацепването на зъбните колела на балансиращите валове, е много тънка работа и имай предвид, че малко хора го правят, както трябва - ако се оставят много хлабави, тракат, а и разбива зъбите. Ако пък са много стегнати, вие и пак износва зъбите. Аз затова не бих пипал там, освен ако леглото не е много разбито не е наложително да се оправя.
Зацепването на зъбните колела на балансиращите валове, е много тънка работа и имай предвид, че малко хора го правят, както трябва - ако се оставят много хлабави, тракат, а и разбива зъбите. Ако пък са много стегнати, вие и пак износва зъбите. Аз затова не бих пипал там, освен ако леглото не е много разбито не е наложително да се оправя.
Re: Шестограм при 2.0dti + стругар
Благодаря за информацията!
zfa159 написа:Шестограмът ...
Последна промяна от radotom на Вто 06 апр 2021 7:09, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта