Какво точно означава 60%?
С амове се сблъсквам при мотори, колела и RC модели. 40% загуба на ребаунт ми звучи сериозно?!
Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Здравейте отново на всички участници в темата :)
Да споделя резултата...
Със съдействието на Vlad777, бяха набавени амортисьорите (за което му благодаря ) и монтирани днес.
Колата вече е в изрядно състояние, като използвах случая да се направи пълен оглен на ходовата част
Комбинацията, която може би е най-добра е да се вземат оригинални амортисьори за модела, оригинални крепежи и aftermarket тампони, прахоуловители и опора към купето. Аз използвах комплект на Sachs и опори пак на тях.
Забелязах, че на опорите отдолу имаше щампа с vag номер, което ме изненада.
Монтажа на гайката отгоре изискваше малко по-специален ключ защото се завива дълбоко в опората и в същото време трябва да се държи контра на пръта.
Какато споменаха колеги по-горе, след като всичко е монтирано и стегнато с нужната сила, гайката доло (на дългия болт) трябва да се остави НЕ стегната и колата трябва да се пусне в работно положение. В моя случай я преместихме малко напред-назад и после стягане с нужната сила и градуси.
Ако има интерес бих споделил и превод на инструкцията за асемблиране и силите на стягане на този възел. Направих си труда да го преведа грубо в Word файл от немски на български
Ако се появят нови драми, ще ги споделя отново за да се запълва секцията за Passat B8 модела.
Благодаря на всички взели участие. Помогнахте ми да се насоча правилно
Да споделя резултата...
Със съдействието на Vlad777, бяха набавени амортисьорите (за което му благодаря ) и монтирани днес.
Колата вече е в изрядно състояние, като използвах случая да се направи пълен оглен на ходовата част
Комбинацията, която може би е най-добра е да се вземат оригинални амортисьори за модела, оригинални крепежи и aftermarket тампони, прахоуловители и опора към купето. Аз използвах комплект на Sachs и опори пак на тях.
Забелязах, че на опорите отдолу имаше щампа с vag номер, което ме изненада.
Монтажа на гайката отгоре изискваше малко по-специален ключ защото се завива дълбоко в опората и в същото време трябва да се държи контра на пръта.
Какато споменаха колеги по-горе, след като всичко е монтирано и стегнато с нужната сила, гайката доло (на дългия болт) трябва да се остави НЕ стегната и колата трябва да се пусне в работно положение. В моя случай я преместихме малко напред-назад и после стягане с нужната сила и градуси.
Ако има интерес бих споделил и превод на инструкцията за асемблиране и силите на стягане на този възел. Направих си труда да го преведа грубо в Word файл от немски на български
Ако се появят нови драми, ще ги споделя отново за да се запълва секцията за Passat B8 модела.
Благодаря на всички взели участие. Помогнахте ми да се насоча правилно
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Здравейте, колеги!
Позволявам си да пиша в тази тема, тъй като имам сходни нужди - смяна на комплект амортисьори, но се отнася за Passat Variant B7, 2.0TDI DSG 170HP. (има adaptive suspension – Dynamic Chassis Control (DCC) )
Цената, която получавам за самите части малко ме стресна, затова се обръщам към вас за помощ/насока/съвет. Пък в крайна сметка ако това е стандартната цена - здраве да е. Дават ми оферта от 1700лв за 4-те амортисьора (частите само)
Идеи/насоки?
Благодаря предварително!
Позволявам си да пиша в тази тема, тъй като имам сходни нужди - смяна на комплект амортисьори, но се отнася за Passat Variant B7, 2.0TDI DSG 170HP. (има adaptive suspension – Dynamic Chassis Control (DCC) )
Цената, която получавам за самите части малко ме стресна, затова се обръщам към вас за помощ/насока/съвет. Пък в крайна сметка ако това е стандартната цена - здраве да е. Дават ми оферта от 1700лв за 4-те амортисьора (частите само)
Идеи/насоки?
Благодаря предварително!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Не знам как и с какви точно амортисьори е реализирано адаптивното окачване при пасат, но като гледам на инсигния и сааб амортисьорите тръгват от 7-800 лн за бройка, та тая цена ми се вижда добра за 4 броя
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
погледнах преден за този Passat и излизат 2 номера (без номер шаси няма как да кажа кой е):
3AA 413 031 C
3C0 413 031 D
По втория номер излизат:
MONROE C2513S - 561,17 лв.
VAG 1T0 413 031 HC - 859,25 лв.
Задните предполагам са подобна цифра, така че цената е добра. Зависи каква марка са.
3AA 413 031 C
3C0 413 031 D
По втория номер излизат:
MONROE C2513S - 561,17 лв.
VAG 1T0 413 031 HC - 859,25 лв.
Задните предполагам са подобна цифра, така че цената е добра. Зависи каква марка са.
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Благодаря за инфото - в крайна сметка след потвърждение, че двата задни са за смяна, ще махна само тях и май по-скоро ще сложа Monroe.
Vlad, вариантите които си пуснал, реално са точно тези явно.
Vlad, вариантите които си пуснал, реално са точно тези явно.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Взех че поръчах задни амортисьори Sachs от Autodoc че имат отстъпка от 45% и 39% на тампони и лагери и т.н. ... така всичко отзад излиза 270 лв което мисля че е перфехтна цена ... пък да видим какъв ще е резултата след смяната.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
На моя Passat B5.5 оригиналните амортисьори бяха и с щампа VW, оригинален номер и логото на Sachs - видях го като ги сменях, като пак бях взел същата марка, но те имаха само номер на Sachs. Така че ако трябва да сменям, пак бих заложил на тази марка, след оригиналните. Вероятно и оригиналните пак ги правят те и за B8.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Има разни Sachs - маслени, газови, двутръбни и подобни варианти. Не знам кои са най-добри, може би по цената трябва да се съди. Аз слагах маслени уж за по-меко возене, но газовите бяха по-скъпи.
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Скоро сменях задни на моето комби и по препоръка на Vlad777 си взех SACHS.След като свалиха оригиналните на тях пишеше ZF.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Sachs е собственост на ZF
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Passat B8 комби - Смяна на амортисьори
Vlad777 написа:Sachs е собственост на ZF
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_Sachs
Точно така ми казаха и в сервиза.Мисля, че не се промени меката( за мен) возия на пасата с новите амортесьори.На 16 цола съм и явно за това няма забележки към окачването.Смяната за двата задни ми излезе 120лв.за труд.Поръчах ги от тук:https://www.teilehaber.de/autoteile-shop/ersatzteile/q-3q0+513+049+gg.html.Благодарности и на "fitnes" за споделения опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта