Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Техническа и сервизна информация за Passat
achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Пон 18 яну 2021 21:48


Здравейте. Предстои ми смяна на филтър картерна вентилация и обслужване на дюзите. Така или иначе ще свалям капака.
На Passat B7, 2.0 TDI (CFFB) двигател.
И питането ми е на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Благодаря предварително.!




angelov_1989
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот angelov_1989 » Пон 18 яну 2021 23:08


Колега има ли някакви симптоми по който се рабира че този филтър е за смяна или се сменя на определени км(80к ако не се лъжа).Ако не е тайна - кооко струва този филтър.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот vladtod® » Вто 19 яну 2021 7:48


10Nm


achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Вто 19 яну 2021 10:11


От филтърчето отгоре на капака има маркуч който е гофриран като го извадиш и ако е омаслен по стените означава че е за смяна и е задръстен Там трябва да минават Само газове а не масло. Лошото е че филтъра се сменя заедно с капака То е едно цяло. От Порше казаха че се сменя на 80000 км и струва 890 лв което включва обслужването на дюзите нов капака и самата работа. Но аз ще си взема капака от един магазин за авточасти който ползвам 35% отстъпка ще ми струва капака около 250 лв консумативите за дюзите не съм питал колко но няма да са повече от 100 лв предполагам.

10Nm за самия болт който държи дюзите или за капака?

Последна промяна от achopassata на Пет 05 мар 2021 14:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот group® » Вто 19 яну 2021 10:36


Предполагам става дума не за филтър, а за самия PCV valve (PCV Valve Oil Separator)?

Ето малко инфо по въпроса (доколкото виждам е един и същ на B7, B8, дизел и бензин. Струва към 70$ по сайтове)
https://www.shopdap.com/blog/post/repla ... 495ac.html

https://axleaddict.com/auto-repair/How- ... valve-test

Това ми е в листата за профилактична смяна.

Edit: явно съм се подвел и не са еднакви

Последна промяна от group® на Вто 19 яну 2021 11:48, променено общо 1 път.


angelov_1989
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот angelov_1989 » Вто 19 яну 2021 11:29


На CFFB мотора като гледам май върви заедно с капака.За жалост неможе само PCV клапана да се смени....Ако някой е сменял на Пасат 7 дизел моля да сподели...


achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Вто 19 яну 2021 11:48


Точно така колега. angelov_1989
Той е заедно с капака и не се продава като отделен консуматив.


angelov_1989
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот angelov_1989 » Вто 19 яну 2021 12:13


А възможно ли е от него колата да тресе когато е загряла на празен ход в градски условия ?
Или единствения му симптом е харч на масло?


achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Вто 19 яну 2021 13:39


Със сигурност не тресе от него.
Превключваи скоростите на място и изчаква на всички по малко време и забележи дали има разлика в оборотите и тресенето. Би трябвало на паркинг да не тресе. Ако е така има много фактори поради което тресе.


achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Чет 21 яну 2021 9:00


Цитирам      papa franku
"Ако колата влезе в сервиз за ремонт се възползвай да ти погледнат и евентуално сменят шестограма на маслената помпа, не е скъп. Не съм сигурен дали е проблемен като на предишните двигатели, така че провери в нета."


achopassata
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
Автомобил: VW passat b7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот achopassata » Чет 21 яну 2021 9:02


Този двигател е с ремачно задвижване на маслената помпа и се препоръчва да се сменя при всяка смяна на ангренажния ремак. Първа смяна на 210000км и след това на всеки 100000 в зависимост от производителя на ангренажния комплект.
Но пробвай като изчисти ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.


Потребителски аватар
Kaktus_78
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 04 авг 2018 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот Kaktus_78 » Чет 21 яну 2021 10:00


achopassata написа:Този двигател е с ремачно задвижване на маслената помпа и се препоръчва да се сменя при всяка смяна на ангренажния ремак. Първа смяна на 210000км и след това на всеки 100000 в зависимост от производителя на ангренажния комплект.
Но пробвай като изчисти ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.


Хахаха, значи само моята е с шестограм тогава! :h020
https://i.postimg.cc/SsCPKsYV/20180904-150808.jpg


angelov_1989
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот angelov_1989 » Чет 21 яну 2021 10:35


и аз мисля че CFFB е с шестограм,но доколкото знам дължината му е увеличена на 150мм и по този начин е увеличена контактната площ и затова не е проблемен колкото помпа дюзата 2006-2007 година


Потребителски аватар
Kaktus_78
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 04 авг 2018 21:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот Kaktus_78 » Чет 21 яну 2021 19:44


angelov_1989 написа:и аз мисля че CFFB е с шестограм,но доколкото знам дължината му е увеличена на 150мм и по този начин е увеличена контактната площ и затова не е проблемен колкото помпа дюзата 2006-2007 година

Този шестограм от снимката е на 190 000км, дали е проблем или не?


angelov_1989
Мнения: 126
Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?

Мнениеот angelov_1989 » Чет 21 яну 2021 20:39


100% ли са реални км-те?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта