Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Здравейте. Предстои ми смяна на филтър картерна вентилация и обслужване на дюзите. Така или иначе ще свалям капака.
На Passat B7, 2.0 TDI (CFFB) двигател.
И питането ми е на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Благодаря предварително.!
На Passat B7, 2.0 TDI (CFFB) двигател.
И питането ми е на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Благодаря предварително.!
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Колега има ли някакви симптоми по който се рабира че този филтър е за смяна или се сменя на определени км(80к ако не се лъжа).Ако не е тайна - кооко струва този филтър.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
От филтърчето отгоре на капака има маркуч който е гофриран като го извадиш и ако е омаслен по стените означава че е за смяна и е задръстен Там трябва да минават Само газове а не масло. Лошото е че филтъра се сменя заедно с капака То е едно цяло. От Порше казаха че се сменя на 80000 км и струва 890 лв което включва обслужването на дюзите нов капака и самата работа. Но аз ще си взема капака от един магазин за авточасти който ползвам 35% отстъпка ще ми струва капака около 250 лв консумативите за дюзите не съм питал колко но няма да са повече от 100 лв предполагам.
10Nm за самия болт който държи дюзите или за капака?
10Nm за самия болт който държи дюзите или за капака?
Последна промяна от achopassata на Пет 05 мар 2021 14:32, променено общо 1 път.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Предполагам става дума не за филтър, а за самия PCV valve (PCV Valve Oil Separator)?
Ето малко инфо по въпроса (доколкото виждам е един и същ на B7, B8, дизел и бензин. Струва към 70$ по сайтове)
https://www.shopdap.com/blog/post/repla ... 495ac.html
https://axleaddict.com/auto-repair/How- ... valve-test
Това ми е в листата за профилактична смяна.
Edit: явно съм се подвел и не са еднакви
Ето малко инфо по въпроса (доколкото виждам е един и същ на B7, B8, дизел и бензин. Струва към 70$ по сайтове)
https://www.shopdap.com/blog/post/repla ... 495ac.html
https://axleaddict.com/auto-repair/How- ... valve-test
Това ми е в листата за профилактична смяна.
Edit: явно съм се подвел и не са еднакви
Последна промяна от group® на Вто 19 яну 2021 11:48, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
На CFFB мотора като гледам май върви заедно с капака.За жалост неможе само PCV клапана да се смени....Ако някой е сменял на Пасат 7 дизел моля да сподели...
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Точно така колега. angelov_1989
Той е заедно с капака и не се продава като отделен консуматив.
Той е заедно с капака и не се продава като отделен консуматив.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
А възможно ли е от него колата да тресе когато е загряла на празен ход в градски условия ?
Или единствения му симптом е харч на масло?
Или единствения му симптом е харч на масло?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Със сигурност не тресе от него.
Превключваи скоростите на място и изчаква на всички по малко време и забележи дали има разлика в оборотите и тресенето. Би трябвало на паркинг да не тресе. Ако е така има много фактори поради което тресе.
Превключваи скоростите на място и изчаква на всички по малко време и забележи дали има разлика в оборотите и тресенето. Би трябвало на паркинг да не тресе. Ако е така има много фактори поради което тресе.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Цитирам papa franku
"Ако колата влезе в сервиз за ремонт се възползвай да ти погледнат и евентуално сменят шестограма на маслената помпа, не е скъп. Не съм сигурен дали е проблемен като на предишните двигатели, така че провери в нета."
"Ако колата влезе в сервиз за ремонт се възползвай да ти погледнат и евентуално сменят шестограма на маслената помпа, не е скъп. Не съм сигурен дали е проблемен като на предишните двигатели, така че провери в нета."
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
Този двигател е с ремачно задвижване на маслената помпа и се препоръчва да се сменя при всяка смяна на ангренажния ремак. Първа смяна на 210000км и след това на всеки 100000 в зависимост от производителя на ангренажния комплект.
Но пробвай като изчисти ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.
Но пробвай като изчисти ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
achopassata написа:Този двигател е с ремачно задвижване на маслената помпа и се препоръчва да се сменя при всяка смяна на ангренажния ремак. Първа смяна на 210000км и след това на всеки 100000 в зависимост от производителя на ангренажния комплект.
Но пробвай като изчисти ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.
Хахаха, значи само моята е с шестограм тогава!
https://i.postimg.cc/SsCPKsYV/20180904-150808.jpg
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
и аз мисля че CFFB е с шестограм,но доколкото знам дължината му е увеличена на 150мм и по този начин е увеличена контактната площ и затова не е проблемен колкото помпа дюзата 2006-2007 година
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
angelov_1989 написа:и аз мисля че CFFB е с шестограм,но доколкото знам дължината му е увеличена на 150мм и по този начин е увеличена контактната площ и затова не е проблемен колкото помпа дюзата 2006-2007 година
Този шестограм от снимката е на 190 000км, дали е проблем или не?
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7, 2.0 TDI CFFB двигател - на колко нютона се стягат болтовете на капака и на дюзите?
100% ли са реални км-те?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта