Здравейте,
Купих автомобила преди 3 месеца.
Направи ми впечатление, че отделя високо съединителя и знаех, че ще има смяна някъде в бъдещето.
Вчера се опитах да кача автомобила на един сравнително нисък бордюр. Съединителя превъртя и започна да мирише на изпекано феродо.
Въпросите са ми следните:
1. Мога ли да я карам така и колко време като ест. я пазя(без бордюри и резки стартове и тн.)?
2. Какво трябва да сменям като се наложи? Казаха ми двумасовия маховик, феродов диск, огледален диск с притискател, аксиален лагер....някакви помпи?
Благодаря на отзовалите се.
Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Освен тези които си изброил - SACHS 1863869001, Victor Reinz 819001000 (най-добре е оригинал), https://www.avtochastionline24.bg/corteco/2092029 , 2бр. CORTECO 12017270B, VAG 012301457c или аналози.
Най-важното е качествена диагностика на маховика. Да се сменя само при необходимост. Новите рециклажи няма да са по добри.
Навсякъде ще те посъветват да сложиш съединител от 1.9ТДИ AWX. Аз също. Примерно SACHS 3000844701. Притискателят е по здрав.
Най-важното е качествена диагностика на маховика. Да се сменя само при необходимост. Новите рециклажи няма да са по добри.
Навсякъде ще те посъветват да сложиш съединител от 1.9ТДИ AWX. Аз също. Примерно SACHS 3000844701. Притискателят е по здрав.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Мерси за информацията колега и особено за съвета.
Имаш ли идея има ли разлика в усещането при натискане на съединителя с фабричния за автомобила и този за 1.9 TDI AWX?
Търся по-леко усещане за съединителя и да има по-фин контрол при отпускането му.
Имаш ли идея има ли разлика в усещането при натискане на съединителя с фабричния за автомобила и този за 1.9 TDI AWX?
Търся по-леко усещане за съединителя и да има по-фин контрол при отпускането му.
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Разлика в усилието може би е някаква минимална при нови притискатели.
Съединителят на 1.8Т заводски е отвратителен като усещане. Малък размер 228мм. и без автоматично регулиране.
Най-вероятно маховика ще здрав и ако не си я засилил, слагай комплект по каталог. Като Luk и SACHS се комбинират по двойки - маховик и притискател.
Съединителят на 1.8Т заводски е отвратителен като усещане. Малък размер 228мм. и без автоматично регулиране.
Най-вероятно маховика ще здрав и ако не си я засилил, слагай комплект по каталог. Като Luk и SACHS се комбинират по двойки - маховик и притискател.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T AWT 150 износен съединител
Колега, а тези семеринги цитирани от теб горе къде се ползват?
Визирам следните.
CORTECO 01036301B
CORTECO 12017270B
CORTECO 012301457C
Мерси
Визирам следните.
CORTECO 01036301B
CORTECO 12017270B
CORTECO 012301457C
Мерси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 60 госта