Колеги,след смяна на цялото предно окачване и изминати около 2000 км. (до Германия),предните спирачни дискове се изкривиха.В началото "биенето" на педала при спиране беше леко,като в последствие се усили.
Интересното е,че преди да сменя окачването с ново т.е при разбити шарнири качих нови дискове и след около 15 000 километра нямаше никакви признаци на изкривяване.
Изкривяването се получи след монтирането на новото окачване.
От къде може да идва този проблем?
Криви спирачни дискове
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Криви спирачни дискове
Дискове се кривят ако са загряти и се охладят ,минеш през некоя локва .Ти как разбра ,че са криви ?Като натиснеш спирачка волана тресе ли ти ?
- tdi fen
- Мнения: 4227
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Криви спирачни дискове
некачествени дискове доста от дисковете са криви още в кутията
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Криви спирачни дискове
Дам ,аз Сеата го взех с нови дискове но криви ,Bosh ............смених ги с TRW и предните и задните и сега няма проблеми .
- MAX75
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 15:40
- Автомобил: VW Passat 1997
- Двигател: AFN
- Местоположение: Bulgaria
Re: Криви спирачни дискове
Ивайло Димов написа:Дискове се кривят ако са загряти и се охладят ,минеш през некоя локва .Ти как разбра ,че са криви ?Като натиснеш спирачка волана тресе ли ти ?
Като натискам спирачка и усещам педала да "бие" по точно да "пулсира" и предницата и волана почват да тресат.
Но пак казвам,с тези дискове нямах проблеми докато карах колата с разбити носачи.
След като сме их цялото окачване и не бях стигнал до Германия и педала започна да бие.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Криви спирачни дискове
Значи са криви .............окачването няма влияние върху дисковете ,няма как да се изкривят от смяна на носачи .Каква марка си сложил ?Педала леко подскача и волана тресе ,а за да тресе и предницата тря са бая криви ........
- Danny boy
- Мнения: 1932
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Криви спирачни дискове
Слагаш един индикаторен часовник и мериш радиално биене на дисковете.
До 0.05мм ок., 0.05-0.1 се ядва, над това вече не е ок.
Всички други приказки наизуст за криви дискове могат да ти разкървят джоба. А именно волана ми тресе следователно криви дискове.
До 0.05мм ок., 0.05-0.1 се ядва, над това вече не е ок.
Всички други приказки наизуст за криви дискове могат да ти разкървят джоба. А именно волана ми тресе следователно криви дискове.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Криви спирачни дискове
При мен с нови дискове и накладки Ате биеше още от нови, смених гумите и се оправи.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3923
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Криви спирачни дискове
има много писано по темата - много е вероятно да е от дисковете, не не е задължително. възможно е да е от главините, от тампони на носачите, от джанти/гуми.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Криви спирачни дискове
От апаратите ако задържат - също.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Криви спирачни дискове
Това пулсиране на педала дали не е от прецакан датчик на абс-а? Възможни са и много други причини. Ако дисковете нямат фиксиращи болтчета като е сменявано окачването и диска се е завъртял в главината е легнал различно върху ръждата и т.н.т
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: krasko17 и 87 госта