Здравейте,
пореден въпрос за моята трошка. Докато си търсих някакви проблеми под капака разкачих кабела на дебитомера. Освен че пластмасата на буксата е потрошена забелязах и липсата на една от клемите в нея. След това погледнах и задната част и видях, че "входа" за кабела е затворен, а един от кабелите в снопа е отрязан (черния). Държа да отбележа, че явно двигателят е сменян преди да я купя, но тогава не бях въобще запознат с нещата, та не съм видял. Затова и съм писал, че е AGU, a доколкото четох тези двигатели се слагат в Golf. Нормални ли са такива интервенции, да го оставя така или да си взема нова букса и да си я свържа с 5-те кабела?
Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 09 дек 2019 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
MAF сензорът на AGU не е ли с 4 пина? Сравни номера върху самия сензор, ако е за тоя мотор значи вероятно си е ок така...
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
Аз на дебитомера виждам 4 пина. Няма как на буксата да са 5.
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
На снимката, буксата е със фабрична тапа. Имали са корпус със букса "5", монтирали са уред със 4 пина.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 09 дек 2019 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
stefan4o написа:Аз на дебитомера виждам 4 пина. Няма как на буксата да са 5.
petrushkov написа:На снимката, буксата е със фабрична тапа. Имали са корпус със букса "5", монтирали са уред със 4 пина.
Сензорът е с 5 пина:
toraborat написа:MAF сензорът на AGU не е ли с 4 пина? Сравни номера върху самия сензор, ако е за тоя мотор значи вероятно си е ок така...
Нямам идея дали на AGU е с 4. Лошото е, че нямам и такъв накрайник звезда, с който да сваля самия сензор, за да видя номера върху него ако има такъв. Снимах номера на корпуса: 06A 906 461 N, но не съм сигурен доколко върши работа. Аз лично не успях да намеря особено информация за връзката на тоя номер с AGU двигателите. Според някакъв сайт относно свързванията, липсващият кабел на 1 е за "Air Temp Sensor Circuit" и има шанс колата ти да е с 4 кабела, в който случай ако връзваш букса с 5 женски, то този липсва. Но в моя сноп има кабел, просто е срязан, а и дебитомерът е с 5 пина.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
Щом е срязан... Немците не правят така 

- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 (3B3) 2001г. 1.8T AGU - Невързан кабел на дебитомер
Моторя нали е сменян, ясно е че няма да направят така
Аз бих погледнал стойностите на сензора с диагностика, в норма ли са при натоварване. Не знам при бензиновите става ли, при ТДИ всичко си казва.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 66 госта