group® написа:Може да се допълни към смяна на ангренаж и смяна на ремък маслена помпа.
Няма данни за проблеми, но е хубаво да се смени, а идеалният момент е с ангренаж.
Искам да се коригирам тук или по-точно, да дам ъпдейт:
Двама VAG майстори, на които имам доверие, единия известен във форума, ми споделиха опита си с тези ремъци. Имали са не малко желания за смяна на този ремък, заедно с ангренажа на около 210000км и са забелязали, че ремъка си е в отлично състояние и няма признаци за износване.
Според тях няма нужда да се сменя на такива километри. Евентуално с 2ра или 3та смяна на ангренаж.
Всеки сам да си 'преценя'
Другия мит, който често срещам е при изгаряне на една свещ при дизелите, да се сменят всички. Тотално ненужно.
Никъде няма такава препоръка.
Личния ми опит е - преди 2 години ми изгоря една и това е. Няма лавина от изгарящи свещи след това.
А и това е минимална повреда, която бяма да ви остави на пътя и не се решава със спешност.