Здравейте,
От скоро съм част от семейството на VW и имам усещането, че съм допуснал грешка с покупката на конкретния автомобил . Става въпрос за Passat B7 sedan 2011 2.0 140 к.с. автомат.
При огледа имаше едва забележима вибрация при по-рязко завиване надясно, която с течение на времето се увеличи и се усещаше при скорост над 70-80 км/ч и по-рязко влизане.
В сервиза, където я обслужвам забелязаха много голям луфт в полуоските, повече от нормалния и поръчах нови на SKF.
Новите са проверени и по VIN, и на вид са абсолютно идентични с тези на автомобила.
След монтажа им ми казаха, че вече почти няма луфт и не е желателно да се кара така, за да не разбия и новите.
Каква би могла да е причината? Съмняват се, че е имало удар, след който да са сложили някакъв преден мост, който да не е точно за тази кола или нещо друго по окачването?
Ще съм благодарен ако някой може да даде мнение, че за нов мост ми казаха цена 1150 лв, което не е добро начало...
Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Не мога да дам мнение за предния мост, но по непроверена информация лагерите SKF май ги произвеждат в България (ако някой знае повече, да каже) и много хора се оплакват от лошо качество. При тази лека вибрация със 70-80 км/ч аз бих проверил задните гуми и джанти, но не само баланс, а и правилното им въртене. Не съм абсолютно сигурен в това заради автоматичната кутия, но при нормална ръчна този ефект е по-изявен...
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Сменен лагер-главина - без резултат.
Забелязано е обаче, че при вътрешните карета на старите полуоски има нещо като пружина май, поради което има допустими луфт, а новите не мърдат.
Възможно ли е това да е причината? Някой ако знае как трябва да са, ще съм благодарен да сподели.
Номера на полуоските отговаря на този, който е за колата.
Забелязано е обаче, че при вътрешните карета на старите полуоски има нещо като пружина май, поради което има допустими луфт, а новите не мърдат.
Възможно ли е това да е причината? Някой ако знае как трябва да са, ще съм благодарен да сподели.
Номера на полуоските отговаря на този, който е за колата.
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Пружини няма. Единствено маншонът би могъл да създаде такова усещане. Напишете "CV joint DSG" и първите 4-5 резултата в Google са снимки с всички компоненти в карето.
За луфта, не схванах кой точно сравнявахте - луфт в каретата ли, в лагера на колелото ли, в ск. кутия....
За съжаление, нещата ми приличат на проблем с диференциала, щом вибрира в завой. Шумове дали се чуват в такива моменти?
П.п. Ако махнете голямата скоба от маншона, ще можете да разглобите карето и да го разгледате.
За луфта, не схванах кой точно сравнявахте - луфт в каретата ли, в лагера на колелото ли, в ск. кутия....
За съжаление, нещата ми приличат на проблем с диференциала, щом вибрира в завой. Шумове дали се чуват в такива моменти?
П.п. Ако махнете голямата скоба от маншона, ще можете да разглобите карето и да го разгледате.
- blaze
- Мнения: 258
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Интересно ми стана като са ти казали "не карай така да не разбиеш и тези" хахаха
Сега има ли проблем все още колата ? Ако няма проблем карай и с 200, това не е кашкавалени пръчици да се разбие току така.
Моста, ако те съмнява, със сигурност ще намериш 2ра ръка, НО аз не мисля, че може да сложиш грешен мост. Ако не е за тази кола как ще пасне всичко. Ако пасва всичко - какво му пречи, дори и да не е от такава кола !
Сега има ли проблем все още колата ? Ако няма проблем карай и с 200, това не е кашкавалени пръчици да се разбие току така.
Моста, ако те съмнява, със сигурност ще намериш 2ра ръка, НО аз не мисля, че може да сложиш грешен мост. Ако не е за тази кола как ще пасне всичко. Ако пасва всичко - какво му пречи, дори и да не е от такава кола !
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
gadnyara написа:Пружини няма. Единствено маншонът би могъл да създаде такова усещане. Напишете "CV joint DSG" и първите 4-5 резултата в Google са снимки с всички компоненти в карето.
За луфта, не схванах кой точно сравнявахте - луфт в каретата ли, в лагера на колелото ли, в ск. кутия....
За съжаление, нещата ми приличат на проблем с диференциала, щом вибрира в завой. Шумове дали се чуват в такива моменти?
П.п. Ако махнете голямата скоба от маншона, ще можете да разглобите карето и да го разгледате.
Предполагам за луфт в каретата, тъй като по обясненията, които ми дадоха, когато колелетата завиват има изместване и именно понеже го няма този луфт и явно оттам идват вибрациите.
Към момента все още колата е в "бокса".
Чудя се, ако моста няма как да се обърка, то възможно ли е проблема да е в носачи?
Ако е диференциал на СК - не би ли трябвало да се усеща проблем по принцип, да кажем при смяна на предавките, движение направо и т.н.
Извинявам се ако въпросите и разсъжденията ми звучат глупаво, но съм специалист в съвсем различна област и просто си блъскам главата с тази щуротия и мисля какво и от къде може да е.
Ако е диференциал - какво би струвало да се оправи това? Сменя ли се, ремонтира ли се?
П.П. Кофтито в тази ситуация е, че другата седмица се женя и този проблем обърква много неща, заради което е и тази ми главоблъсканица. Ако не беше сватбата я оставям в сервиза и когато стане - тогава. Сега трябва да ходя да паля свещ и за колата
- blaze
- Мнения: 258
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
КОй лагер/главина сменихте ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Тия вибрации са най трудно откриваемото нещо. Взимай си колата от сервиза и си я карай, ожени се и чакай нещо да се счупи за да си покаже какво е, че иначе като гледам накъде си тръгнал със съветите и скоростна кутия ще смениш и преден мост и ще дойде момента и за съединители и накрая за прекъсващата дюза примерно.
Та както казах вземи си колата от сервиза и карай докато нещо се счупи.
Та както казах вземи си колата от сервиза и карай докато нещо се счупи.
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
В 90% от случайте вибрациите са от криви джанти,гуми или дискове(като залагам най-много на тях).
Прегледай тях,да ги елиминираш като вариянт.
Прегледай тях,да ги елиминираш като вариянт.
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
И това е най-евтиното, което си длъжен да направиш, преди да почнеш да хвърляш пари по карета и диференциали...
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Може ли от джанти, дискове и гуми, да се усеща силна вибрация в краката на шофьора и волана и само при по-рязък десен?
В това не съм сигурен.
blaze написа:КОй лагер/главина сменихте ?
В това не съм сигурен.
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Всичко е възможно - въпрос на съчетания на различни фактори. Сватбата е хубаво нещо, изкарай я без да се тормозиш и после систематично проверявай от евтиното към скъпото...
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Вибрация от криви спирачни дискове се усеща само при спиране.
От колелата ако е се усеща при определена скорост и то не само при завой.
Най ми прилича на преден лагер. При десен завой се усеща левия лагер и обратно.
И аз да попитам : Кой лагер смениха ? Попитай ги.
От колелата ако е се усеща при определена скорост и то не само при завой.
Най ми прилича на преден лагер. При десен завой се усеща левия лагер и обратно.
И аз да попитам : Кой лагер смениха ? Попитай ги.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Тя тая вибрация е възможна и от скъсан тампон на мотора да се получи и няма да е за първи път. Не знам точно при тоя пасат как е долния тампон който държи към моста, но ако е скъсан и мотора се клатушка напред - назад из коша в завой разминава правата линия на двете полуоски и вибрация също е възможна
Абе хиляда работи са, взимай си колата и карай докато стане явно какво е, и смени сервиза мене ако питаш. Цели полуоски и мостове не се сменяват току така на принципа проба грешка щото сега са ти сменили две полуоски, и моста ще ти сменят, ти ще си ги платиш, но проблемът няма да е решен.
Абе хиляда работи са, взимай си колата и карай докато стане явно какво е, и смени сервиза мене ако питаш. Цели полуоски и мостове не се сменяват току така на принципа проба грешка щото сега са ти сменили две полуоски, и моста ще ти сменят, ти ще си ги платиш, но проблемът няма да е решен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем след смяна на полуоски Passat B7 2.0 DSG
Подкрепям!
Не винаги е така,Не питай от къде знам.
batjoro написа: При десен завой се усеща левия лагер и обратно.
Не винаги е така,Не питай от къде знам.