Здравейте, от около месец съм "горд" собственик на WV Passat B7 Variant, 2013, 2.0 TD, 103 kW, на 247 000 км реални.
Имам следния проблем с кормилното управление:
След стартиране на автомобила воланът функционира нормално при завиване. След потегляне и увеличение на скоростта в права посока воланът започва постепенно да се втвърдява и при скорост над 50 км/ч втвърдяването се увеличава драстично и волана трябва да се държи с две ръце, за да може да се управлява. Когато се завърта волана, напр. при влизане в кръгово, той отново омеква и при продължаване движението в права посока пак се втвърдява. Когато се движа в права посока и намалявам скоростта, след падането й под 40 км/ч, воланът омеква. На таблото не се изписват грешки, на диагностика също не се показват грешки (диагностиката не е направена в оторизиран сервиз). Автомобилът е понесъл удар в предно ляво колело, в следствие на което беше изкривена джантата, и е сменен носач и шарнир на окачването. Мина на 3D стенд, беше регулиран предния и задния мост и ми казаха, че няма нищо притеснително.
МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ!
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!
Passat B7 Variant, 2013, 2.0 TD, 103 kW Проблем с електрическата рейка
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 Variant, 2013, 2.0 TD, 103 kW Проблем с електрическата рейка
Мисля че има настройка (в компютъра) какво усилие да дава рейката при дадена скорост, може би някой някога я е разбъзикал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 38 госта