Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
20 бара даже на колонката няма. Реално газта е на едни 4-5 бара. Непосредствено след пълнене - 8 бара. Не знам колко е при бутилка в багажника и загрята кола, че моята беше под багажника. Това са цифри в топло време. В студено очаквам да са по-ниски.
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Минават и още как. Моята бутилка я смених съвсем наскоро, а преди това- никакъв проблем с ГТП.
Чак да ми къса скобите не, но се разхлабваха и имаше теч на газ. Стягам ги една по една после, а след дни- същата история. Не знам теоритично кое как е, но фактите са, че при завъртане на кранчето проблемите приключваха, а след като смених бутилката наскоро- забравих за всичко. Това е при мен, при приятел също се бе случвало преди, та затова и се сетих и опитах със спиране на газта. Не разбирам чак толкова от агу-та, за да генерализирам проблема, но споделям моето решение. Както и да е, дано не сме прекалили със спама.
Чак да ми къса скобите не, но се разхлабваха и имаше теч на газ. Стягам ги една по една после, а след дни- същата история. Не знам теоритично кое как е, но фактите са, че при завъртане на кранчето проблемите приключваха, а след като смених бутилката наскоро- забравих за всичко. Това е при мен, при приятел също се бе случвало преди, та затова и се сетих и опитах със спиране на газта. Не разбирам чак толкова от агу-та, за да генерализирам проблема, но споделям моето решение. Както и да е, дано не сме прекалили със спама.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
brum написа:20 бара даже на колонката няма. Реално газта е на едни 4-5 бара.
Може и да бъркам, смятайки мерните единици, но си мисля че беше нещо от рода на 2000kPa. Не се сетих да погледна на бутилката какво е щамповано.
Но както и да е - аз си мисля, че проблема на колегата не идва от газта. Но нищо не му коства наистина да го пробва и да го изключи като вероятност.
Но според мен ще е най-удачно да се убеди, че бутилката е празна, а не уж спряна, а тя да пуска.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Това на бутилката е максималното на което може да работи. Евросондата има предпазен клапан дето отваря май по-рано от това, ама не съм сигурен на колко точно. Нещо ми се върти за 24 бара, но не се връзва с максималното налягане на бутилката. Та по-скоро е едни 16-18 бара. Това налягане май се постига само ако не ти работи поплавака и напълниш абсолютно до горе бутилката.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Не знам защо много хора категорично отхвърлят като причина бензиновата помпа. Има доста теми за този проблем и доста голям % виновника е точно тя. Аз лично я смених преди 5-6 г и оттогава колата пали винаги от първия път, а на бензин не карам изобщо. Това което препоръчвам да се пробва е да се напълни резервоара над половината с 100 октана и да се пробва как пали. Ако си сигурен че не дърпа от някаде въздух и темп датчик си го изключил като заподозрям съм готов да се обзаложа че е помпата. Пиербърг, но само помпата без кошницата беше 130лв сега сигурно е вече е по-евтина.
- _cynep
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 19 мар 2019 13:17
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AWT
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Здравейте, тази сутрин отново запали от 2рия път на бензин,
въпреки че вече два дни я карам само и единствено на бензин.
Когато я покарах, добре загряла я обърнах на газ и след 1-2 мин.
изкара грешката за бедна смес "P0171 System too lean B1".
-- сутрешен студен старт на бензин
https://youtu.be/tcLC4WFqTo8
-- работа на газ с грешка P0171 ( бедна смес )
https://youtu.be/L6L39Z7lc5Q
въпреки че вече два дни я карам само и единствено на бензин.
Когато я покарах, добре загряла я обърнах на газ и след 1-2 мин.
изкара грешката за бедна смес "P0171 System too lean B1".
-- сутрешен студен старт на бензин
https://youtu.be/tcLC4WFqTo8
-- работа на газ с грешка P0171 ( бедна смес )
https://youtu.be/L6L39Z7lc5Q
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
_cynep написа:
2. Развивам капачката на маслото отгоре на двигтеля, ако я дърпа или избутва, това са симптомите на PCV valve, картерна вентилация.
При мен също пали малко трудно и много трудно се маха капачката за маслото при работещ двигател.
При другата ни кола е обратното там играе много и омаслила на клапанчето където минават маслените пари.
- _cynep
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 19 мар 2019 13:17
- Автомобил: Passat B5 5
- Двигател: AWT
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Здравейте,
ще обновя темата като обесня как реших проблема със трудното сутрешно палене.
Открих спукан маркуч от вакуума и го подмених, струва 14 лв. За сега, два поредни дни сутрин пали без проблеми от първия път, както и оборотите заковават в първата минута на 1200 , след това падат на около 750 - 800.
1. Това е стария маркуч, пукнат почти по цялото продължение от задната страна. Неговия OEM парт номер е : 058 133 783 L
2. Подменения маркуч, както и местоположението му.
ще обновя темата като обесня как реших проблема със трудното сутрешно палене.
Открих спукан маркуч от вакуума и го подмених, струва 14 лв. За сега, два поредни дни сутрин пали без проблеми от първия път, както и оборотите заковават в първата минута на 1200 , след това падат на около 750 - 800.
1. Това е стария маркуч, пукнат почти по цялото продължение от задната страна. Неговия OEM парт номер е : 058 133 783 L
2. Подменения маркуч, както и местоположението му.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Ами в предното мнение се вижда че късия трим е 14%, което си означава бедна смес, ако беше минус 14% процента означава богата смес, като максималните стойности са около 15% плюс или минус, този процент играе постоянно в опит за корекция на впръскването.
При положителен трим, т.е бедна смес излиза че към въздухът минал през дебитомера е добавен още неизмерен такъв и сместта е станала бедна.
Стандартно стойностите на късия трим трябва да се въртят малк в плюс и малко в минус, но около нулата.
Когато нещата с късия трим са наред, колата си чертае дълъг трим, който също трябва да е около нулата, но му трябва повече време да го направи, т.е трябва малко стандартно каране в различни режими. Като начертае дългия трим, го използва за сутрешното палене.
При положителен трим, т.е бедна смес излиза че към въздухът минал през дебитомера е добавен още неизмерен такъв и сместта е станала бедна.
Стандартно стойностите на късия трим трябва да се въртят малк в плюс и малко в минус, но около нулата.
Когато нещата с късия трим са наред, колата си чертае дълъг трим, който също трябва да е около нулата, но му трябва повече време да го направи, т.е трябва малко стандартно каране в различни режими. Като начертае дългия трим, го използва за сутрешното палене.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5.5 1.8T, трудно сутрешно палене
Много добре обяснено. Мерси колега!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 65 госта