Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.РЕШЕНО!
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.РЕШЕНО!
Здравейте. Пиша тук, защото не намерих никаква информация никъде другаде за моя проблем. Значи ситуацията е следната.... Става въпрос за пасат б5 1.9 тди синхро 110к..От известно време взе да ми гасне при наличие на нафта в резервоара. Вчера разглобих резервоара и извадих всичко що може да излезне от от вътре. Проверих маркучите, помпата, абе всичко и всичко е добре. Събрах ги пак вътре и запалих колата при отворени капаци(двата под задната седалка).Помпата заработва при запален двигател,но вместо да изравнява нивата на двете половини на резервоара тя източва кошницата в която е сложена, а другата част на резервоара се пълни с гориво и в крайна сметка ако я оставя така изгасва. Ако някой има някаква идея какво да гледам още ще съм много благодарен.
Последна промяна от raver_kz на Пет 08 окт 2021 22:04, променено общо 2 пъти.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 syncro гасне на половин резервоар.
Коригирай заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=6&t=352512
viewtopic.php?f=6&t=352512
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б5 syncro гасне на половин резервоар.
Тази система вътре от маркучи работи ако не се лъжа на сифонен принцип с разни клапанчета и маркучи за прехвърлянето на горивото между двете части на резервоара. За ремонт е почти невъзможно. Най лесното решение е да се кара от пълен до половин резервоар, ама с туба с гориво в багажника.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Да има два маркуча от единия до другия резервоар. По единия помпата нагнетява нафта, по другия връща. Интересното в случая е, че малко преди да започне да свършва горивото в кошничката с помпата се разпенва около нея точно където влиза маркуча който трябва да връща горивото а той е потопен в нафта и няма от къде да вземе въздух.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б5 syncro гасне на половин резервоар.
К.Одаджийски написа:Тази система вътре от маркучи работи ако не се лъжа на сифонен принцип с разни клапанчета и маркучи за прехвърлянето на горивото между двете части на резервоара. За ремонт е почти невъзможно. Най лесното решение е да се кара от пълен до половин резервоар, ама с туба с гориво в багажника.
Пробвах с туба. Загасне ли няма палене без да ме дръпнат.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Разпенва се защото обратното гориво идва с някакво налягане от мотора, но като свърши в кошницата е нормално да го разпени.Именно тая скорост и дебит на обратното гориво задейства сифонния принцип и трябва по други маркучи да прехвърли горивото от другата страна, но не знам какво точно се прецаква по тази система
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Що си мисля,че има и помпа която се грижи точно за това нещо? Да прехвърля гориво.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Цялата система представлява следното:пластмасова форма представляваща нещо като сифон. В нея е поставена кошница с помпа. На тази кошница е закрепен и маркуча с цедка за входящото гориво към ГНП - то. От помпата излиза маркуч, който е свързан към нещо като клапан, който като свалих и огледах представлява обикновена тетка, в която са свързани още два маркуча. Единия отива от външна страна на сифона, а другия в другата част на резервоара. Помпата смуче гориво от кошницата и го нагнетява в тетката. Тя го разклонява по единия маркуч от външна страна на сифона и по другия към другата част на резервоара, като на принципа на пулвелизатор кара друг маркуч да смуче гориво и да го изпраща пак отстрани на сифона. Точно този маркуч, който се връща от другата страна се пени. Това поне аз можах да установя за работата на тази ненужно усложнена система. Както казах, всичко е отпушено, но не работи както трябва.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Проблема го разреших. Оказа се тази "тетка" след помпата. Сега вече работи. Благодаря на отзовалите се!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Супер.
Да дадеш обратна информация по решението на проблема,за това е форума.
Да дадеш обратна информация по решението на проблема,за това е форума.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 7:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Passat b5 3b5 1.9 tdi afn 110hp syncro гасне на половин резервоар.
Написал съм къде е проблема. В клапана след помпата, който прилича на тетка. Оказа се, че трябва да пуска нафта само в едната посока(т. е от помпата към клапана) , моя пускаше в двете. Смених с такъв втора ръка и готово, всичко заработи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 248 госта