Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Техническа и сервизна информация за Passat
Oreo_06
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2021 23:14
Автомобил:
Двигател:

Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот Oreo_06 » Пон 13 дек 2021 0:29


Добър вечер .За първи път се сдобих с горепосочения пасат .
Доста запазен си е за годинките ,но за съжаление предницата му е за правене .Дайте идея за части или комплект предница със Добро качество .
Живея в Германия и за ремонт ми искат над 500 евро :scare3
Та реших да се пробвам сам с начинанието .
Единствено прословутите болтове на носачите от двете страни са притеснителни и моля за идеи за бързо отстраняване в случай че се заядат ,което ми каза майсторът е на 100 процента доста ръждиви са .




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот radotom » Пон 13 дек 2021 2:02


Ако цената включва части + труд - въобще не се замисляй - карай колата на човека и после, ако си доволен, го почерпи с бира и вурстчета :icon_lol


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11932
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 13 дек 2021 7:00


Ами то комплектът на лемфьордер предно окачване надхвърля 600 eвро каjf цена, така че както ти е написал Радо над мен

Последна промяна от К.Одаджийски на Пон 13 дек 2021 8:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот stefan4o » Пон 13 дек 2021 7:17


Според мен това е цената за труда.


Oreo_06
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2021 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот Oreo_06 » Пон 13 дек 2021 9:38


Значи комплекта на лемфьордер е читав ?


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот railfan » Пон 13 дек 2021 10:58


Точно така, оригинално излизат с тая марка носачи.

Иначе, ако си решил сам да се "забавляваш" със смяната им си е бая играчка, особено ако нямаш подемник и подпора да надига шенкела и го правиш на крик в гаража се създава усилие от едната страна и амортисьорите излизат с много мъка и майки от долният носач. Ако въпросните болтове не искат да излязат се прилагат садистични инструменти като флекс, режеш болта и го избиваш на парчета. Общо взето, поне 1 ден играчка ако си сам.

В България миналата година по това време си взех комплект носачи за 300 лв на АТЕС и досега не са мръднали по софийските улици и АМ Тракия предимно, което мен ме устройва.


Oreo_06
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2021 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот Oreo_06 » Пон 13 дек 2021 14:23


Разбрах ,а още един въпрос ,ще трябва ли да предвидя разходи за реглаж после ?
Да попитам и още нещо .Тъй като ми направи впечатление че акумулатора ми е 55 MAH ,а ми казаха че май двойно трябвало да бъде за тоя двигател ,някой има ли представа колко ампера му е по спецификации :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот radotom » Пон 13 дек 2021 16:12


Не. При В5 наклона е фиксиран.
Но аз лично след подобна интервенция винаги бих предпочел един профилактичен преглед, за да знам, че всичко е монтирано и стегнато ОК.
Отделно, сходимостта май се регулира, нищо, че чисто теоретично не би трябвало да се влияе от смяна на носачи.
Относно акумулатора - в Autodata го дават 60А.ч.
Ако няма проблем за сега не бих го барал, а за в бъдеще бих се замислил за 65 или 72 А.ч.


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот McLane » Пон 13 дек 2021 16:15


Моя акумулатор е 75 AH.Това ми е максимума като габарити ,по-голям няма как да се сложи .Но и този е предостатъчен


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11932
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 14 дек 2021 7:58


Oreo_06 написа:Значи комплекта на лемфьордер е читав ?

Лемфьордер, ТРВ, Мейле това е моят ред на издръжливост. Ако се хванеш сам, без подемник и инструменти си го закъсал. Не е невъзможна мисия, но е безпричинна мъка. Окачването трябва да бъде стегнато в работно положение, реглажът въпреки фиксираните наклони е задължителен. Освен това съм сигурен, че поне външните накрайници са за смяна


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 14 дек 2021 8:46


Моя акумулатор също беше 74ан по-голям не може да влезе. За окачването съветвам да се сменят само дефектиралите части. Това понятие цяла предница за тия пасата винаги ми е звучало абсурдно. Хвърляш в кофата здрави части и слагаш други, които в масовия случай ще издържат по-малко от изхвърлените. Да не говорим , че спецификата на това окачване предопределя неравномерното износване на отделните детайли. Като долните задни тампони са най-натоватеното звено. След това кормилните накрайници /като тук също има два модела със и без демпфер и е важно да се спази/. Аз на автомобил на 120хил навъртях 80хил и смених един накрайник външен, после долен десен /задния от двата/ тампон , след това другия кормилен накрайник. След още 60хил няма детайли за подмяна. Частите които свалих бяха оригинални, замених ги с TRW. Цените бяха символични общо под 100лв но не помня вече защото беше преди повече от 5 години. За труд не съм плащал, парий си ги сам, за тампона трябва преса задължително. Стягат се в работно положение задължително, както всеки детайл по окачването.


Oreo_06
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2021 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1997 B5 1.8. 125 Koня

Мнениеот Oreo_06 » Сря 15 дек 2021 14:41


Lärmforder са вече поръчани .
420 евро от местен сайт ,общо 12 части .
Още едно въпросче.Поръчах и Castrol 5/40 w
Какво мислите за маслото добре ли е ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта