Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток

Техническа и сервизна информация за Passat
theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток

Мнениеот theultimate » Сря 22 дек 2021 15:56


Кой е правилния начин за подаване на ток с кабели? Знам, че на тия коли уж има нещо по специално заради контролера на акумулатора и датчика в минусовата клема.

Доколкото прочетох когато аз не мога да запаля, + и - на клемите на акумулатора на другата кола (работеща на празен ход), а на моята както е по тази диаграма:

Screenshot 2021-12-22 at 15.54.49.png


Как се процедира, когато аз давам ток на друга кола?

Също така може ли да се зарежда AGM акумулатор с обикновено 2-3А дърто зарядно? Основно четох че не обичат бързото зареждане, но с това зарядно нормален акумулатор за дизел се зарежда над 24 часа така или иначе, и накрая стрелката за ампеража пада почти на нула.




Volkswangel
Мнения: 610
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток

Мнениеот Volkswangel » Чет 23 дек 2021 16:22


Не мисля, че двигателя на " даващата " ток кола трябва да работи. При стартиране на другия двигател се получава голям пад на напрежението и това може да съсипе компа на "даващата".


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток

Мнениеот tdi fen » Чет 23 дек 2021 16:36


може да поработи 10-15 минути да се позареди,но в момента на запалването двигателя на даващата трябва да е загасен,освен това трябва да си хванал масата и веднага да я разкачиш като запали



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ViceroyF16 и 56 госта