Кой е правилния начин за подаване на ток с кабели? Знам, че на тия коли уж има нещо по специално заради контролера на акумулатора и датчика в минусовата клема.
Доколкото прочетох когато аз не мога да запаля, + и - на клемите на акумулатора на другата кола (работеща на празен ход), а на моята както е по тази диаграма:
Как се процедира, когато аз давам ток на друга кола?
Също така може ли да се зарежда AGM акумулатор с обикновено 2-3А дърто зарядно? Основно четох че не обичат бързото зареждане, но с това зарядно нормален акумулатор за дизел се зарежда над 24 часа така или иначе, и накрая стрелката за ампеража пада почти на нула.
Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток
Не мисля, че двигателя на " даващата " ток кола трябва да работи. При стартиране на другия двигател се получава голям пад на напрежението и това може да съсипе компа на "даващата".
- tdi fen
- Мнения: 4262
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2013 CFFB въпрос за подаване на ток
може да поработи 10-15 минути да се позареди,но в момента на запалването двигателя на даващата трябва да е загасен,освен това трябва да си хванал масата и веднага да я разкачиш като запали
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта