VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Е що да не се прецака.. по тежка и голяма джанта, някой друг фланец или и двете и е готов. Ресурса му намалява драстично.
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Карах близо 100хил км пасат В5.5 със 17" с ет37 с 225/45 + фланци 22мм отзад и 17мм отпред лагери не съм сменял. Лагер може да замине от много неща, фабричен дефект, дефект в материала, прегрял и останал без смазка, от задържащо колело, от удар , компреоментирана уплътнителна част...
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Днес ми доставиха и лагера на FAG и по-другата неделя, като го сменя ще стане ясно дали специалистите от VW сервиза са диагностицирали правилно. Относно затягането на лагер-главината от един мануал видях, че трите болта към шенкела са 90Nm+90 градуса, а централния към полуоската 200 Nm+180 градуса.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Здравейте колеги, проблема с бученето е разрешен. Наистина се оказа задна дясна лагер-главина. Днес я смених и радост за мойте уши, шума изчезна. Стария лагер няма луфт, върти се стегнато, но ромоли, явно е заминала циментацията на сачмите. Нямаше никакви проблеми с демонтажа и монтажа. Спирачния апарат се сваля лесно целия, без намеса на комп, от два болта с вложка М14 и се измества настрани. Спирачния диск също не е проблем, амортисьора се откача отдолу за да не пречи на болта на главината. Трите болта се развиват с вложка М12, но както каза колегата си трябват доста удължители-чупещи се под ъгъл. След монтиране на новия лагер-главина затягането с динамометричния ключ до описаните в мануала Nm не е проблем, но градусите е трудно да се докарват, не успях повече от около 30 градуса с рамо около метър, не зная защо ги дават толкова много да се дозатягат.
Последна промяна от reni2004 на Вто 25 яну 2022 20:23, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 11 мар 2013 22:12
- Автомобил: vw passat b8 4 motion 190 hp
- Двигател: DFC 2015
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Ето и въпросния виновник за досадното бучене от задния мост и мястото му.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0TDI 4motion 2015-шум (бучене) от задния мост
Определено е заради ...циментацията на сачмите, при мене не само виеше лагерът, ами и имах ужасни вибрации докато закарам колата на сервиза за смяната му, най-вече на волана а и педала на газта, все едно се разпада колата, даже помислих, че е веригата ми за смяна. Иначе се дозатягат здраво, за да не стане андибул морков, все пак тая кола се тества при максимално натоварване и е за всякакви ситуации :)
П.П. Вече на снимката видях, че "B8" няма нищо общо с "B7", даже и лагер-главината му е различна! :)
П.П. Вече на снимката видях, че "B8" няма нищо общо с "B7", даже и лагер-главината му е различна! :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 125 госта