Passat B7 Variant (2012) 2.0 TSI - Свети съвсем слабо акумулатора на таблото.

Техническа и сервизна информация за Passat
KDIvanov
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 03 яну 2022 19:49
Автомобил:
Двигател:

Passat B7 Variant (2012) 2.0 TSI - Свети съвсем слабо акумулатора на таблото.

Мнениеот KDIvanov » Пон 03 яну 2022 20:13


Здравейте, наскоро купих горепосочения Пасат б7, 2.0TSI, 2012 година, като я закупих с този проблем, мислейки че е нещо дребно, но не мога да го оправя вече 20 дена.
Акумулатора, на таблото/километража, свети съвсем съвсем слабо, почти незабелязано.
Ходих във VW, казаха, че може да е от динамото, но съответно там хората не ги обслужват, и така отидох при един мой познат, механик.
Той свали динамото, по моя молба и го занесе на човек, който се занимава само с това, замериха го всичко му е перфектно, само четките бяха за смяна, и сменихме цялото реле, ако не се лъжа, което вървеше с четките.
След като го монтирахме остана със същия проблем и преминах напред, към самия акумулатор, след посещение в магазин, който е добър и човека супер съвестен, проба на нов, мерене на стария, мерене на новия, той сметна, че не е акумулатора и ме препрати към ел техник.
Там човек пак свали въпросното динамо, по моя молба, вече да види и въпросния диоден блок, защото не беше гледан, всико му е перфектно, на предния сервиз са сложили оригинално реле, валео, всичко зарежда както трябва, никакви проблеми.
Премина към минусите, масите или както се наричат, гледа главния кабел, от купето до акумулатора, гледа колко зарежда на динамото и колко на акумулатора, и нещо отделно с диагностика, за грешки, нищо няма...
Сега аз какво забелязах и какво съм му споделил, и съответно на вас:
Понеже колата е фул екстри, не знам какво няма честно казано, има включително и датчик за дистанция, забравих как се казва самата система, че ми изпуши главата вече :)
Понеже не я ползвам много, и щях да ходя някъде, изключих от волана, менюто въпросната екстра, и когато си сложих колана акумулаторчето угасна!
Понеже чаках майка ми, да я закарам на едно място, в момента в който седна жената до мен, светна акумулаторчето, сложи си колана и пак нищо по таблото.
съответно взех да си играя с такива неща.
Значи, само и само с изключено ACC съм успял да угася въпрсния акумулатор от таблото, като то си свети там примерно на 10%, не както при ЧЕК-а да е ярко червено.
При изключено ACC, слагам колана, угасва, отключвам го, светва.
С колан, влючвам го, светва, изключвам това за дистанцията (ACC) угасва.
Сега измих колата, досега не ми го беше правила, на изключено ACC, разбира се със сложен колан, както е угаснало акумулаторчето, на ляв мигач, заедно с мигача цъка и акумулаторчето, а с десен мигач, нищо, нито един символ по километража.
Странен казус, малко съм бос с форумите, и сервизите, ако може някой да помогне или да ме насочи къде да отида, всичко бих пробвал, защото много ми трябва колата. От Бургас съм, но мога да отида където някой каже, само да е сигурна работата :))
Благодаря предварително за отделеното време, и ако някой може да помогне.
п.с. това за измиването може да е проста случайност, всичко останало се е случвало от както купих колата, до ден днешен, и то със съвсем добро време.




Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 160 госта