Качвам няколко снимки на сетъпа. Искам да си зареждам лаптопа от инвертора в средната конзола.
На едната снимка се виждат параметрите на инвертора, на другата параметрите на зарядното.
Зарядното е за шуко стандарт, инвертора е за "европейски"(?) стандарт. Никъде не намерих директен преход от едното към другото, сигурно има причина
За това искам да попитам: ако взема един обикновен шуко разклонител и му сменя щепсела с този сивия от снимката, ще се получи ли?
Passat b8 230V inverter
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b8 230V inverter
1.8A при 100V са 180 W
1.8A при 220V са 396 W
Не съм убеден, че това зарядно може наистина да има такава консумация, но не знам и защо така е означено за него.
Иначе аз имам един Travel Charger, но не съм пробвал да зареждам лаптопа в колата с него все още.
1.8A при 220V са 396 W
Не съм убеден, че това зарядно може наистина да има такава консумация, но не знам и защо така е означено за него.
Иначе аз имам един Travel Charger, но не съм пробвал да зареждам лаптопа в колата с него все още.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat b8 230V inverter
Има малък риск ако инвертора е не-изолиращ и е занулен към корпуса на колата. При фал в захранването на лаптопа може да избие 400 волта по корпуса на лаптопа и да затвориш кръга през купето. Надявам се да не са го реализирали така и риск да няма.
Другото е стартовият ток на 65w захранване. Има шанс да се включва защитата от претоварване на инвертора докато напълни кондензаторите на зарядното за лаптопа. Играл съм го тоя и със 100W инвертор не успявах да подкарам 60W захранване.
Ако е за инцидентна употреба бих пробвал. Ако е за редовна - бих търсил 12V зарядно за лаптопа. В момента ползвам един XPS13 и съм си набавил 45W PD зарядно на 12V. Зарежда лаптопа без драма и с много по-малко загуби отколкото това може да се случи през инвертор и зарядно на 220V.
Избягвай да ползваш инвертора при спрян двигател! На един палатки отивам на плаж, хората вързали лаптопа през инвертора към чисто новият акумулатор на пасата, и пуснали музика. Връщам се след 3-4 часа и колата не пали. Дали акумулатора е бил до някъде празен, дали инвертора е с ужасно КПД, дали по онези години лаптопите са харчели като десктоп - идея си нямам. Отнесоха няколко по майчина линия. За Passat B5 иде реч и купен инвертор.
Другото е стартовият ток на 65w захранване. Има шанс да се включва защитата от претоварване на инвертора докато напълни кондензаторите на зарядното за лаптопа. Играл съм го тоя и със 100W инвертор не успявах да подкарам 60W захранване.
Ако е за инцидентна употреба бих пробвал. Ако е за редовна - бих търсил 12V зарядно за лаптопа. В момента ползвам един XPS13 и съм си набавил 45W PD зарядно на 12V. Зарежда лаптопа без драма и с много по-малко загуби отколкото това може да се случи през инвертор и зарядно на 220V.
Избягвай да ползваш инвертора при спрян двигател! На един палатки отивам на плаж, хората вързали лаптопа през инвертора към чисто новият акумулатор на пасата, и пуснали музика. Връщам се след 3-4 часа и колата не пали. Дали акумулатора е бил до някъде празен, дали инвертора е с ужасно КПД, дали по онези години лаптопите са харчели като десктоп - идея си нямам. Отнесоха няколко по майчина линия. За Passat B5 иде реч и купен инвертор.
Re: Passat b8 230V inverter
Само в движение ще го ползвам.
Това е другия лаптоп и ако правилно се ориентирам той пак отива над 150W, до които е лимитиран инвертора. Т.е. компа ще се зарежда бавно ли? Алтернатора предполагам няма да се товари повече от нормалното?
Това е другия лаптоп и ако правилно се ориентирам той пак отива над 150W, до които е лимитиран инвертора. Т.е. компа ще се зарежда бавно ли? Алтернатора предполагам няма да се товари повече от нормалното?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat b8 230V inverter
Няма как да влизат 100-220V на 1.2 ампера, а да вади 45 вата на изхода. КПД-то на тия зарядни обикновено гравитира около 85-95 процента. Та това повече от 60 вата няма да харчи.
Но при включване има голям пиков ток докато се заредят кондензаторите на входа на зарядното. Това краткотрайно претоварване може да задейства защитата на инвертора. Ако стане така ще изключи. Ако не изключи - ще работи и ще зарежда най-нормално.
Но при включване има голям пиков ток докато се заредят кондензаторите на входа на зарядното. Това краткотрайно претоварване може да задейства защитата на инвертора. Ако стане така ще изключи. Ако не изключи - ще работи и ще зарежда най-нормално.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 30 ное 2012 15:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: BiTDI
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat b8 230V inverter
Привет
С първия адаптер няма да имаш проблем, както и втория.
На колата си пише 150W max,при теб първото в пик с включен лапроп и пуснат да кажем в игра може да дръпне 65W. При зареждане е по малко.
При втория лаптоп предполагам като са му сложили 45W адаптер ще е с вградено видео и пак няма да имаш проблем.
Ако те е страх да го ползваш което за мен не неоснователно има друга опция.
https://www.emag.bg/zarjadno-za-kola-la ... DTNR26BBM/
Поздрави.
С първия адаптер няма да имаш проблем, както и втория.
На колата си пише 150W max,при теб първото в пик с включен лапроп и пуснат да кажем в игра може да дръпне 65W. При зареждане е по малко.
При втория лаптоп предполагам като са му сложили 45W адаптер ще е с вградено видео и пак няма да имаш проблем.
Ако те е страх да го ползваш което за мен не неоснователно има друга опция.
https://www.emag.bg/zarjadno-za-kola-la ... DTNR26BBM/
Поздрави.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat b8 230V inverter
VWGT написа:Разбрах, утре ще тествам :)
И какво стана? Мина ли теста :) ?
Re: Passat b8 230V inverter
Всичко е точно, зарежда си харабийската!
Даже и преходник си намерих, всичко стана като истинско.
Даже и преходник си намерих, всичко стана като истинско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта