Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
Здравейте! Имам проблем с Passat b5 97г. 1.9 90к.с. Преди има няма 2 месеца купих нов акумулатор! Колата не се кара активно но имаше период в който се караше през ден и нямаше проблеми .Но от известно време не се кара и я припалвам поне 1 път на 5 дни или седмица. По принцип си има проблем с плафоните, не гаснеха, и съм ги изключил всички, за да не дърпат ток от акумулатора. Преди 1 месец беше паднал акумулатора и установих, че в багажника плафона съм го забравил да го сваля и предположих, че той е изтощил акумулатора. Обаче днес исках да я припаля колата, часовника едвам се виждаше. Сменях и брава на предна дясна врата защото не сработваше с централното, но не се оправи. Само забелязах ,че предния път когато беше паднал акум. като цъкнах с дистанционното вратата се отключи. Заредих акумулатора сложих го и спря да се заключва и отключва. Споменаха ми, че трябвало да се обучи новата брава. Но не знам как. Гледах и комфорт модула защото когато я взех ми казаха, да следя отпред да не се запушат отворите ,защото ако се запушат и влизало вътре вода. Преди Нова година видях, че шофьорската страна е мокра и оправих проблема, проверих и комфорт модула беше сух ,но предполагам, че може да е бил мокрен преди. Отделно се бях заел да търся проблема с плафоните, че не гаснат и за това гледах и комфорта. Може и някое микре да е проблем .Но пък да събаря толкова бързо акумулатора.. Дайте съвети и насоки и ако някой е имал същия проблем как се е справил. Как да оправя и проблема с бравата? То и задна лява не се отключва и заключва, но пък шофьорската работи и задна дясна и от там си мисля също, че е проблема е в бравите .Или може и да бъркам.. БЛАГОДАРЯ на всеки който се отзове !
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
а утечка мерена ли е ? алтернатора с включени консуматори колко зарежда
Re: Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
Одеве премерих, има утечка 0.70 показва уреда .Свалях бушони в което се съмнявах,(плафони,централно,касетофон,но утечката си стои!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
Измери я правилно. Колата е с комфорт модул, не съм запознат колко харчи той и колко време остава активен ( преди за "заспи" ) . Ако е половин час , значи уреда трябва е закачен ( не бива да се прекъсва връзка ) и да се погледне примерно след около 35 минути какво показва.
Т.е. вдигаш капака на колата . закачате уреда , затваряте врати ( заключи я ) и повече не я пипаш, ако предният капак има микроключе , блокирай го да си мисли колата, че е затворен капака. И не бараш в разстояние на половин час ( примерно, щото не съм сигурен колко време остава активен комфорт модула, ако е активен по-дълго време, значи се оставя докато "заспи" ).
Киризиш след това какво показва уреда.
Имай в предвид, че ако има аларма допънително слагана, може да е причина също.
Вече по-запознати с такива проблеми, да ме поправят, ако някъде съм писал глупости.
Т.е. вдигаш капака на колата . закачате уреда , затваряте врати ( заключи я ) и повече не я пипаш, ако предният капак има микроключе , блокирай го да си мисли колата, че е затворен капака. И не бараш в разстояние на половин час ( примерно, щото не съм сигурен колко време остава активен комфорт модула, ако е активен по-дълго време, значи се оставя докато "заспи" ).
Киризиш след това какво показва уреда.
Имай в предвид, че ако има аларма допънително слагана, може да е причина също.
Вече по-запознати с такива проблеми, да ме поправят, ако някъде съм писал глупости.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat b5 97г. 1.9 90к.с. - проблем с акумулатор или друго
1 Сам няма да си оправиш проблема. Но ако си разбрал какво ти е писал предния колега може и да се пробваш.
2 Припалването през няколко дни е повече вредно, отколкото полезно, така допълнително изтощаваш акумулатора.
3 Зареди си акумулатора със зарядно и ако няма да караш повече от един ден, откачай едната клема на акумулатора.
2 Припалването през няколко дни е повече вредно, отколкото полезно, така допълнително изтощаваш акумулатора.
3 Зареди си акумулатора със зарядно и ако няма да караш повече от един ден, откачай едната клема на акумулатора.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 59 госта