Ако нивото на маслото е между минимум и максимум (да кажем по средата), няма нужда от доливане. Аз лично държа моето на 2/3 от минимум до максимум, т.е. малко по-близо до максимума.
Смяна на ангренаж на тези автомобили не е на 120 000 км. Стандартно е на 210 000, на битди мисля може и да беше на 180 000 км.
Да се отваря капачката на загрял двигател с работно налягане на охладителната система няма как да не изтече, това просто не се прави. Изтича през резбата, дори да не си отвил докрай. Добре, че не ви е изгорила.
Прочетете внимателно в книжката - описано е как се проверява нивото на охладителната течност и кога се долива, а именно на студен двигател.
На тези коли при ниско налягане пищи така, все едно някой го колят и светва червено. И на мен първият път ми изкара акъла. Просто когато нивото е ниско и колата влезе в работно налягане, "смачква" количеството на охладителната течност и най-често светва в движение след каране в обороти на дълго. Това, което е светнало всъщност на приятелката ти, може и да е било за нивото. Къде следяхте температурата на охладителната течност - стрелката или температурата на маслото през бордкомпютъра?
Грешка за спиране на компресора няма как да е за сваляне на температурата - при загряващ двигател се пуска парното, за да въртят всички кръгове и да охлажда повече ...
В допълнение, проблемът наистина може да е бил в капачката - правят така от време на време, но ми се струва, че нещо не е баш точно така ...
Проблем с PASSAT B8 BiTdi
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с PASSAT B8 BiTdi
При Passat B8 TDI 1.6 и 2.0 се сменя ангренаж на 210 000, но при BiTDI е наистина на 120 000. (сервизни интервали за Passat B8)
Иначе ми звучи абсурдно да затегнеш на някаква кола капачката за антифриза и това да е причина след това да заплащаш пътна помощ и ремонти по колата, които да са настъпили в следствие на това. Колата е предвидена да бъде със завита до край капачка и това не може да бъде причина за повреди.
Иначе ми звучи абсурдно да затегнеш на някаква кола капачката за антифриза и това да е причина след това да заплащаш пътна помощ и ремонти по колата, които да са настъпили в следствие на това. Колата е предвидена да бъде със завита до край капачка и това не може да бъде причина за повреди.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с PASSAT B8 BiTdi
dobrin написа:Грешка за спиране на компресора няма как да е за сваляне на температурата - при загряващ двигател се пуска парното, за да въртят всички кръгове и да охлажда повече ...
В допълнение, проблемът наистина може да е бил в капачката - правят така от време на време, но ми се струва, че нещо не е баш точно така ...
Грешката за спиране на компресора е точно от температура и си пишеше, че Engine е shut down-нал компероса поради high temperature
Навън беше 25 градуса, климатикът е бил на студено,
съответно е направил точно обратното на отнемане на температура от мотора, каквото би се случило ако беше в режим на отопление при по-студено време.
Аз не съм присъствал на първото загряване, но тя беше спряла веднага. След това независимо дали си с капачка, с полузавита капачка или с докрай завита капачка,
след 500 метра стрелката потегляше над 90 градуса и при спиране на колата връщаше на 90.
След смяната на капачката това нещо изчезна веднага.
Vlad777 написа:
Иначе ми звучи абсурдно да затегнеш на някаква кола капачката за антифриза и това да е причина след това да заплащаш пътна помощ и ремонти по колата, които да са настъпили в следствие на това. Колата е предвидена да бъде със завита до край капачка и това не може да бъде причина за повреди.
Съгласен съм, че колата трябва да е със завита капачка, аз затова го и направих, като я видях леко накриво и я врътнах да си "щракне". След което става идиотщината.
- KGL
- Мнения: 783
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с PASSAT B8 BiTdi
Аз имам един малко страичен въпрос. Производителя (една камара умни, глави инженери), казва: Можете да имате сервизен интервал от 30К километра с масло long life според нашите спецификации. Защо много хора решават да импровизират с тези показатели? Да не говорим за фака, че за този двигател са препоръчителни 4 модела масла и маслото на VW e най-евтиното от между тях.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Проблем с PASSAT B8 BiTdi
Много просто - производителите ги интересува колата да изкара гаранцията, и клиента да е доволен, за да си купи пак кола от същия производител.
Практически, някои двигатели са способни да си изкарат гаранцията и без смяна на масло, но чак толкова не могат да ни омайват, щото няма да хване вяра.
Практически, някои двигатели са способни да си изкарат гаранцията и без смяна на масло, но чак толкова не могат да ни омайват, щото няма да хване вяра.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 28 фев 2016 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с PASSAT B8 BiTdi
Така,а ако се счупи на първата година след гаранция,производителят потрива ръце ,че ти пак трябва да си купиш кола и ще я купиш пак от него?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 53 госта