Делко на пасат B4 1.8 ADZ
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Здравейте. Имам странен проблем след смяна на делко. Старото оригинално делко му се разбиха втулките и започна ексцентрично да яде един от полюсите на дистрибуторна та капачка. Реших да го сменя с запазено втора употреба. Само че видимо двете делка визуално са едни и същи, разликата е в датчик на Хол. Моя е от късия датчик който е близо до буксата с трита пина, а новия е с датчик разположен срещуположно на буксата т.е на 180°. След смяна и предварение 6-7 градуса колата си работи добре, но! При студен двигател след като запали започва едно леко притрисане, на бензин продавайки газ до 1000 оборота да вдигне на 1500, оборотите спадат на 600 започва да се чуди да работи или гасне и мирише всякаш не неизгорял бензин. След работа около 3-4 мин всичко се нормализира. Свещите са черни явно няма добро изгаряне. След тези 3-4 мин колата си работи добре и върви добре. Сменил съм температурен датчик те са два в един короус- без промяна. Замерил съм подгрева на ламбда сонда и е около 6 ома. Въпроса ми е следния? Има ли значение дали датчика на хол трябва да е като стария ми разположен и имали някаква връзка с подгрева на ламбда сонда защото съм се насочил към нея като проблем. Помагайте че се изчерпих от към идеи
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Не. Търси проблема другаде. Все пак дай снимка на новото и на старото делко... Новото делко да няма вакуум-регулатор на него?
Ламбда-сондата ме съмнява, защото като запалиш колата студена, компирът не мисля, че взема предвид показанията й (трябва да загрее до определена температура, за да индуцира напрежение). При колите с подгрев на сондата просто се случват малко по-бързо нещата, но веднага след палене - ме съмнява да е тя.
Ламбда-сондата ме съмнява, защото като запалиш колата студена, компирът не мисля, че взема предвид показанията й (трябва да загрее до определена температура, за да индуцира напрежение). При колите с подгрев на сондата просто се случват малко по-бързо нещата, но веднага след палене - ме съмнява да е тя.
Последна промяна от stefan4o на Чет 14 апр 2022 17:46, променено общо 1 път.
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Не колега, няма вакуум разликата е само в разположението на датчика на хол.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Странна работа. Дай снимка все пак и напиши номерата и на двете делка да ги сравним.
Преди тази смяна имаше ли такъв проблем?
Преди тази смяна имаше ли такъв проблем?
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Мога да снимам само това което съм демонтирал, т.е старото оригинално на Bosch.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Делко на пасат B4 1.8 ADZ
Преди имах подобен проблем като смених палеца с нов. Като при по влажно време трудно вдигаше обороти. Този мотор само на бензин ли се кара?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта