При градско каране на къси разтояния може да стане така, че да прекъсваш регенерация и тя да започва отново при следващото шофиране, и така няколко пъти. Аз лично като разбера (по оборотите), че имам регенерация, покарвам още докато свърши. Обикновено 5-10 мин. Ако не мога в момента, при следващото каране задължително карам докато завърши.
Ясно ми е защо не са извадили на дисплея инфо за протичане на регенерация, но интересно дали може да се настрои компютъра да вади такова съобщение? Не съм срещал такава информация, иначе бих го направил.
Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
елм327 + vag dpf слага край на чуденките за регенерациите :)
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
VAG DPF обаче като програма не поддържа CBAB мотора и съответно нищо не правиш...ако има алтернативна програма и някой я знае, би било супер.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
railfan написа:VAG DPF обаче като програма не поддържа CBAB мотора....
Именно . Въобще самото елм327 не работи пълноценно с CBDC, а явно и с CBAB.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
... и със СВВВ
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
Здравейте. Имам Passat CC 2013 г. 2,0 бензин. Можете ли да ми кажете къде се намира стъпковото моторче на този автомобил. Ако е възможно със снимка.
Благодаря ви предварително.
Благодаря ви предварително.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
едва ли има такова вероятно е заедно с дроселовата клапа
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
Timovv написа:Здравейте. Имам Passat CC 2013 г. 2,0 бензин. Можете ли да ми кажете къде се намира стъпковото моторче на този автомобил. Ако е възможно със снимка.
Благодаря ви предварително.
Какви са ти проблемите? Карам 2TSI.
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
При студен двигател, паля, оборотите падат и изгасва. След това при второ запалване няма проблеми.
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
Timovv написа:При студен двигател, паля, оборотите падат и изгасва. След това при второ запалване няма проблеми.
Симптома ти е на заминаващ блок за управление на бензиновата помпа в резервоара. Когато умира обича да спира помпата. Ако беше дросела щеше да ти влиза в авариен режим до 2000 оборота. Това е номера на блока за управление: 1K0906093J. В момента цената му е около 300лв във VW.
Re: Passat CC 2.0TDI .държи високи обороти
Преди около половин година беше направила подобен проблем. Тогава също изгасваше при студен двигател, но въобще не палеше след това и при втори и при трети и т.н. опити. Излизаше ми грешка за колектора на вихровите клапи. Смениха ми сензор за позицията на вихровите клапи. Работи няколко дни. След което започна да излиза “лостчето” на колектора - колата поставена на паркинг или спряна на светофар се форсираше сама и качваше оборотите до около 3-4000. Закарах я при същите майстори - ремонтираха лостчето, като го вързаха със свинска опашка. Така няколко седмици. След което започна отново да дава проблеми - закарах я при друг майстор, който смени мембраната на клапана на картерните газове. И така проблемите се решиха. До преди няколко седмици, когато се появи по-горе описания проблем. Странното е, че не излизат никакви грешки на таблото, а така също и при диагностика. Благодаря ти за консултацията. Можеш ли да ме насочиш към добър майстор във Варна и региона, който им разбира на тези автомобили?