Здравейте колеги !
Става въпрос за Пасат Б6 110 коня комънрейл .
От известно време имам проблем с нивото на антифриза в разширителния съд . Когато двигателя е студен след като отворя капачката , се чува едно фъскане все едно се обезвъздушава и нивото в съда се покачва доста и след това започва да пада нивото . Преди няколко дни отново отворих капачката на съда и се чу и от радиатора да фъска , но не можах да разбера точно от къде. След като се покара колата нивото пада между минимум и максимум . Няма загуба на антифриз . Проверих и щеката за масло нивото е нормално . Някой ако е имал подобен проблем да сподели мнение дали е сериозен проблема . Благодаря предварително !
Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Мехмед,не смятам че имаш проблем.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Аз пък смятам че има проблем. И проблема е в капачката на антифриза. Трябва да си намериш читава капачка, защото има много неработещи такива.
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Миналата година смених капачката на съда , след като забелязах този проблем сложих старата капачка , но не се оправи .
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
За всеки случай е добре да се направи тест за наличие на CO2 (Въглероден диоксид) в казанчето. Не трябва никакво разглобяване, става за 1 минута и би трябвало всеки сервиз да има такъв тестер.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
И аз съм за тест за изгорели газове в охладителната система. Сутрин, когато колата е студена не трябва да има никакво фъскане или промяна в нивото на охлаждаща течност. Преди две години имах подобен или същия на с твоя проблем / не искам да те карам да отваряш главата на колата без причина / който се реши с нова гарнитура и много лек шлайф и около 500 лева. Карам същия пасат като твоя, при мен освен сутрешното фъскане, при извънградско изхвърляше цялото количество, което е в казанчето през клапана на капачката. Това зависи и колко точно надува, но не можаха да го хванат с манометър и измерване на налягането. Смених две казанчета и две капачки, вторите дори оригинални, без промяна. Само на тест за газове в охлаждащата система се установи, че надува. Дори се оказа, че е влизал антифриз в един от цилиндрите.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Мехмед.Фикрет написа:Миналата година смених капачката на съда , след като забелязах този проблем сложих старата капачка , но не се оправи .
Точно капачката е виновна, сменяш докато се оправи. Ако изобщо някога някой е имал проблем с антифриза или радиатора и този проблем се е оправил със смяна на капачката, то сигурно е било в 0.1% от случаите и едва ли има как да е решил подобни симптоми. Така де, сгреших, имах предвид да е решил проблеми с такива симптоми. Иначе само симптомите е лесно - караш без капачка и налягане няма. Това е шега, т.е. истина е, но не бива да се кара без капачка.
Следи си колата - ниво на антифриза, налягане на маркучите и вида на маслото. Не се фрапирай, но не се и изненадвай ако настъпят промени.
Дано няма проблеми .
А иначе е въпрос на физика и нищо друго, нетачена наука почти колкото електротехниката и математиката .
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
При мен филма беше по голям, след опитите с капачките и казанчетата и след положителен резултат за изгорели газове, набедиха охладителя на EGR-а и го шунтираха от към водата.
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Здравейте и ви благодаря за отзивите! Значи доколкото разбрах след като се направи тест за изгорелите газове ще се разбере дали трябва да се отваря главата. Интересното е че няма смесване на антифриз и масло или пък загуба на антифриз .
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Загуба на антифриз и смесване с маслото е на по-следващ етап .
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Понякога пробивът е само между цилиндър и охлаждане, а който има късмет, не стига до смесване на антифриз и масло. Но и в двата случая се сваля глава...
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
2019 г. имах същите симптоми, постепенно ескалиращи, от промени в нивото и съскане до изхвърляне на антифриза от казанчето на извънградско. След няколко сменени капачки и едно кошмарно прибиране от В. Търново, направих тест за изгорели газове, оказа се положителен, та смених гарнитура на глава и проблема изчезна.
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Същата работа и при мен. Съскания, капачки, изхвърляне на водата, доливане, слабо(никакво) парно и накрая смяна на гарнитура .
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Да, това с капачките и казанчетата ме доведе до спор с управителя на магазин за авточасти, че ми е дал менте капачка. И в крайна сметка беше прав, че имам проблеми с главата и надуване в системата. Посъветваха ме да продавам колата така да не я правя, отвори ли се главата после колата не е същата и други такива... Вече две години я карам без да открия разлика.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
На мен от смяна на тампон на десен носач "майстора" ми направи колата да не е същата и живота и здравето ми да не струват 5 пари. С гоЛямия гайковерт превъртял резбата в купето и после залепил болта, който минава през тампона с лепило, добра работа . Аз естествено вече при тоя не ходя, но има идиоти дето още ходят.
Като се отвори главата и колата не е същата . Зависи от майстора.
Като се отвори главата и колата не е същата . Зависи от майстора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта