Точно тук и в този форум имаше подобна качена VAG книжка, която указваше указания поне 60 + поне 1800 об. Идеята е да бъдат с по-висока Т изгорелите газове и съответно да мине регенерацията за по-кратко време. Явно четеш през редовете, защото никъде не съм написал, че е нужна магистрала и висока скорост. Никъде не съм казал, че ако тези условия не са спазени непременно регенерацията няма да бъде успешна.
"Самото подтикване за високи скорости и обороти при броя дизели в такива участъци означава едни състезателни навици сред трафик, което е опасно и ненужно." - тук твърдо не съм съгласен, защото ти можеш да си на тези обороти и на 3та предавка с 50 км/ч без никакъв проблем. Никой никому не подтиква да се прави на състезател, тези заядливи реплики са напълно излишни и не подхождат на този форум.
Проблем с DPF Passat B8
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 28 яну 2019 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с DPF Passat B8
при високи скорости (на магистрала) регенерацията спира, заради преохлаждане на ДПФ-а.
Това всъщност е много полезна информация, аз лично не го знаех. Това обяснява защо регенерацията започва след дълго каране по магистрала, а не по време на това каране.
Това всъщност е много полезна информация, аз лично не го знаех. Това обяснява защо регенерацията започва след дълго каране по магистрала, а не по време на това каране.
Re: Проблем с DPF Passat B8
railfan написа:Точно тук и в този форум имаше подобна качена VAG книжка, която указваше указания поне 60 + поне 1800 об. Идеята е да бъдат с по-висока Т изгорелите газове и съответно да мине регенерацията за по-кратко време. Явно четеш през редовете, защото никъде не съм написал, че е нужна магистрала и висока скорост. Никъде не съм казал, че ако тези условия не са спазени непременно регенерацията няма да бъде успешна.
"Самото подтикване за високи скорости и обороти при броя дизели в такива участъци означава едни състезателни навици сред трафик, което е опасно и ненужно." - тук твърдо не съм съгласен, защото ти можеш да си на тези обороти и на 3та предавка с 50 км/ч без никакъв проблем. Никой никому не подтиква да се прави на състезател, тези заядливи реплики са напълно излишни и не подхождат на този форум.
аз съм последния човек, който ще седне да се заяжда с теб, ама здраве да е , написал съм моето мнение, ако ти е полезно запомни си нещо, ако си се обидил го забрави и сори, че съм те ръчнал в егото, не е било целенасочено
- group®
- Темерут
- Мнения: 9874
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Проблем с DPF Passat B8
kirilkirchev написа:при високи скорости (на магистрала) регенерацията спира, заради преохлаждане на ДПФ-а.
Това всъщност е много полезна информация, аз лично не го знаех. Това обяснява защо регенерацията започва след дълго каране по магистрала, а не по време на това каране.
Това не е вярно!
Не знам на други коли как е, но на В8, за което е темата, няма такова нещо като преохлаждане.
С висока скорост се постигат високи температури дори и без принудителна регенерация.
Друг е въпроса за отделяните и почистените сажди, когато колата е с висока скорост/обороти.
В градски условия регенерациите не са толкова пълноценни. Под пълноценни визирам количеството почистени сажди, изразени с диференциално налягане (няма друг начин за проследяване).
Когато системно няма пълноценни регенерации това води до натрупване на сажди (намален капацитет).
100км между регенерации със сигурност е проблем.
Въпросът е дали става дума за системно неизпълнени регенерации или за натрупване на пепел.
От множеството наблюдавани регенерации на В8, мога смело да кажа, че основната стъпка за пълноценна такава, е колата да се движи. Без спортни режими, без обороти - нормално каране - 80+км/ч, спокойно и равно каране.
П.с. Някъде по темите за ДПФ бях пускал илюстрация от едно проучване, как се натрупва пепел при доминиращи принудителни или пасивни регенераци. Ако имам време ще потърся ...
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Проблем с DPF Passat B8
Всъщност ако караш на цялата газ регенерацията наистина спира, но не знам дали ако караш с една скорост над 170 спира, не съм пробвал. На 130/140 си минава иначе.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9874
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Проблем с DPF Passat B8
Спира регенерацията или спира впръскването на допълнително гориво?
Има разлика.
ДПФ на В8 не се и няма как да се преохлади от скорост!
Има разлика.
ДПФ на В8 не се и няма как да се преохлади от скорост!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 135 госта