Привет колеги,
Колата е пасат б5, 99г,1.9тди,110к.с. От известно време забелязвам омасляване и понякога е малко по обилно при единия маркуч от турбо пътищата или от картера за изгорелите газове. Другото, което забелязох е че колата стана малко по мудна и тромава и не върви като за 110 коня.
Срещали ли сте подобен проблем, дали е от турбото или от нещо друго?
П.с сайта ми дава грешка и немога да кача снимки да да се види нагледно, къде е проблема.
Passat B5 99г. - омасляване
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B5 99г. - омасляване
За 23 години е добре, че е леко омаслил а не е омазал задната броня.
Относно мудността, врачки няма, трябва диагностика, може турбото да си е заминало, може катализаторът да е станал кръгъл, може да не работи нещо по вакум системата, може да е прецакана картерната вентилация, може да смуче въздух, малоумната дюза да се е предала, центровката да е избягала, помпата да е променила работните си параметри, хиляда неща има по тоя мотор
Относно мудността, врачки няма, трябва диагностика, може турбото да си е заминало, може катализаторът да е станал кръгъл, може да не работи нещо по вакум системата, може да е прецакана картерната вентилация, може да смуче въздух, малоумната дюза да се е предала, центровката да е избягала, помпата да е променила работните си параметри, хиляда неща има по тоя мотор
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 99г. - омасляване
Преди 3-4 години ми рециклираха турбото, ама имам някакви съмнения, че някой се е учил тогава, защото имам омасляване и на единия маркуч който излиза от турбото.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B5 99г. - омасляване
Омасляването не е, но може да се смята за нормално по турбо пътищата, все пак картерни газове влизат там, може и самото турбо да пропуска по малко масло, за мудността обаче трябва да се диагностицира от знаещ какво да прави човек
Re: Passat B5 99г. - омаслява
Не ти трябват кой знае какви умения - взимаш един приятел с диагностика и лаптоп, гледате 1-2 клипчета какви логове и как се пускат, товарите се и на околовръстното или магистралата примерно почвате логове на 3,4 предавка от 1200 до 4500 оборота. След това ще имате една нелоша екселка с данни и съответно представа какво се случва с параметрите на искано/давано.
На първо време си провери от-до всички ваккум маркучи, ако някъде има закъсано - сменяш. Мисля бяха на 3мм диаметър малките и 3.8 големите.
Другите възможности са проблем с Н75, Н18, Егр, зацапана геометрия.. ако направиш логове пусни ги тук, ще се опитаме да ти свършим работа.
На твое място на тази кола бих затапил ЕГР-а, при 23г кола това носи само ползи.
На първо време си провери от-до всички ваккум маркучи, ако някъде има закъсано - сменяш. Мисля бяха на 3мм диаметър малките и 3.8 големите.
Другите възможности са проблем с Н75, Н18, Егр, зацапана геометрия.. ако направиш логове пусни ги тук, ще се опитаме да ти свършим работа.
На твое място на тази кола бих затапил ЕГР-а, при 23г кола това носи само ползи.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 99г. - омасляване
Колега има ли нещо специфично с затапването на ЕГР-а. Видях, че има комплекти за затапване, ще може ли да го направя аз или е добре да се отиде в сервиз?
Re: Passat B5 99г. - омасляване
Нищо специфично няма. Развиваш, завиваш. Купи си и гарнитурки. Като го направиш ще усетиш, че колата тръгва от по-ниски обороти.
И вакуума към него задължително остава, не го пипаш!
И вакуума към него задължително остава, не го пипаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта