Здравейте,
От няколко седмици съм собственик на Пасат Б6, 2008ма БМП мотор. Имам проблем с парното. Положението е следното - при загрял мотор, на 90 градуса, лявата част на обдухването - на предно стъкло и към шофьор, духа лееееееко топло, към хладно, в дясната част си е почти студено. При диагностика, дава грешка на лявата клапа, която пък си духа по-топло реално.
Маркучите към малкия радиатор са топли и двата.
Дали може само от тези клапи да няма парно и има ли някой в район Велико Търново, който се занимава с такива неща?
Колата е напълно обслужена.
Парно Passat B6 2008 BMP
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
Модела е с клапи, които управляват топлия и студения поток-когато някоя не работи както трябва е напълно възможно да духа топло когато е настроено на студено и обратното.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
радиаторче
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
dispatch написа:радиаторче
След като и входящ и изходящ маркуч към това радиаторче са топли?
Иначе и аз за него си мисля..
Въпросът е може ли грешката в лявата клапа да влияе върху цялостното обдухване
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
Маркучите трябва да са горещи ,да не можеш да си задържиш ръката когато двигателя е загрял .
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
За да имаш парно - смени радиаторчето. Има клипове в нета, как ги вадят и режат за да се види какво е вътре. Даже някакъв руснак му отряза задния край, кисна го в разни разтвори, шомполира го поне два пъти с тънка пластина (защото каналите са широки около 1,5мм), накрая го завари и го монтира. Но при цената на см за заварка на алуминий, по-евтино е да го смениш с ново. Поне при пасата смяната е лесна - сваля се само пластмасата над педалите и тази на тунела до педала за газта. За разлика от повечето коли при които се сваля цялото арматурно табло.
Така че за да имаш истинско топло, моят съвет е: ново радиаторче, нов антифриз и промивка на цялата система.
Така че за да имаш истинско топло, моят съвет е: ново радиаторче, нов антифриз и промивка на цялата система.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Парно Passat B6 2008 BMP
Аз направих всичко това, че и повече и парно има само в обороти...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 71 госта