Здравейте, докато карам се усеща течение в колата. Затворил съм клапите в купето ръчно, но все още се усеща, че от някъде влиза въздух. Някакви идеи?
Аз си мисля, че някоя ел клапа е отворена и вкарва въздух, докато карам.
Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
Как така си ги затворил "ръчно" ,с климатик или климатроник си ?
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
Същият "феномен" наблюдавам и аз. Предполагам, че се дължи на факта, че след всяко палене клапата която регулира дали въздуха да се върти вътре в колата, т.е. да е затворена или да вкарва въздух отвън в отворено положение винаги застава в положение отворено. Мисля, че се намира под жабката някъде.
Ако я изключиш от климатроника, т.е. изключиш обдухването генерално пак се връща в отворено положение и почва да вкарва лека струйка въздух от движението на колата. Може би има опция за настройка през Ваг-Ком в какво положение да бъде по подразбиране въпросната клапа.
Ако я изключиш от климатроника, т.е. изключиш обдухването генерално пак се връща в отворено положение и почва да вкарва лека струйка въздух от движението на колата. Може би има опция за настройка през Ваг-Ком в какво положение да бъде по подразбиране въпросната клапа.
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
Ивайло Димов написа:Как така си ги затворил "ръчно" ,с климатик или климатроник си ?
Климатроник, но говоря за тия черните отвори в колата, на самото табло.
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
railfan написа:Същият "феномен" наблюдавам и аз. Предполагам, че се дължи на факта, че след всяко палене клапата която регулира дали въздуха да се върти вътре в колата, т.е. да е затворена или да вкарва въздух отвън в отворено положение винаги застава в положение отворено. Мисля, че се намира под жабката някъде.
Ако я изключиш от климатроника, т.е. изключиш обдухването генерално пак се връща в отворено положение и почва да вкарва лека струйка въздух от движението на колата. Може би има опция за настройка през Ваг-Ком в какво положение да бъде по подразбиране въпросната клапа.
И аз си мисля, че тази клапа, която вкарва/спира потока на въздух отвън седи отворена винаги.
Също така, като пусна парното, най-десния отвор духа студено постоянно. Радиаторчето е промито и другите клапи си духат топло.
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
Това вече е поради друга причина - понеже е двузонов климатроника, има клапи които упрявляват каква температура да има отляво или отдясно според зададеното от панела. И когато блокира се получава така.
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0tdi BMP - Течение в колата :)
Имаш въздуховоди и в долната част на таблото. И такива, които излизат към задните седалки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, petiop, svetliosabev и 46 госта