Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Здравейте днес ми се случи странен проблем натиснах ръчната спирачка и след 3 мин исках да я изключа и започна да мига таблото задраскан паркинг и да мига копчето за ръчната. Колата не може да тръгне мисля че едно от моторчетата не може да отпусне и не мога да подкарам колата дори и до сервиз. Споделете нещо
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
viewtopic.php?f=6&t=239464&hilit=%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0
Една от всичките теми.
Иначе има и още
search.php?keywords=%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Една от всичките теми.
Иначе има и още

search.php?keywords=%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0+%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Благодаря колега но искам да питам как мога да стигна до това моторче като сваля гумата вижда ли се има ли достъп
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
колега,изчете ли всичко?
първо смени копчето и после търси другаде причината.
първо смени копчето и после търси другаде причината.
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Ами сигурен съм че не е копчето защото всичко си сработва както трябва но от ляво издава по странен звук
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
https://www.youtube.com/watch?v=4HuJNVieuos
това ще ти помогне,след като си сигурен,че е моторче
пс.не обръщай внимание на езика

това ще ти помогне,след като си сигурен,че е моторче

пс.не обръщай внимание на езика


Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Благодаря за инфото но днес разбрах къде е проблема лявото моторче е блакирало свалих го и ръчно освободих гумата ще търся ново или 2-ра ръка ако някой има нещо в предвид от къде да намеря нека да пише. А сега предполагам че трябва да се прочете колата и да се изтрият грешките защото сега неиска да пали, предполагам че е записала бая грешки.
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Здравейте колеги при мен се оказа лявото моторче но докато не го сваля колата си палеше нормално но просто не мърдаше защото то беше затегнало. Но сега когато го свалих и пробвах да запаля колата непали, върнах го обратно но пак не пали , ходих на диагностика и там дава грешка в ляво моторче но неможе да се изтрие и сега няма палене на колата. Дайте съвет
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Лошото е, че при тия коли всичко върви по CAN-шина.
И не може да се излъже с резисторчета и бобинки...
Единствения вариант, който ми се струва логичен е замяната на моторчето с друго, работещо такова.
Явно при теб проблема идва не от силовата част, а от управлението.
Не знам какъв е варианта да прехвърлиш дясното на мястото на лявото, за да се убедиш, че проблема е в този възел, а не някъде поо трасето. Ако даде грешка в дясно, а в ляво се изчисти - проблема ще е в моторчето.
Ако ли не...
И не може да се излъже с резисторчета и бобинки...

Единствения вариант, който ми се струва логичен е замяната на моторчето с друго, работещо такова.
Явно при теб проблема идва не от силовата част, а от управлението.
Не знам какъв е варианта да прехвърлиш дясното на мястото на лявото, за да се убедиш, че проблема е в този възел, а не някъде поо трасето. Ако даде грешка в дясно, а в ляво се изчисти - проблема ще е в моторчето.
Ако ли не...

Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
radotom написа:Лошото е, че при тия коли всичко върви по CAN-шина.
И не може да се излъже с резисторчета и бобинки...![]()
Единствения вариант, който ми се струва логичен е замяната на моторчето с друго, работещо такова.
Явно при теб проблема идва не от силовата част, а от управлението.
Не знам какъв е варианта да прехвърлиш дясното на мястото на лявото, за да се убедиш, че проблема е в този възел, а не някъде поо трасето. Ако даде грешка в дясно, а в ляво се изчисти - проблема ще е в моторчето.
Ако ли не...
Ами да ти кажа прав си аз мислих да ги разменя но се отказвам утре ще пробвам да го отворя ако мога и да го смажа малко с VD гледам клипове някои ги съживяват ако не ще търся нещо. Но дано непаленето да е от това защото лошо , иначе на диагностика изчистихме всички грешки освен тези 2-те за ляв мотор но пак не пали.
А и забравих да питам имат ли значение моторчетата ляво или дясно .
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Днес го рециклирах моторчето отворих го видях че е заседнала стружка на зъбните колела махнах я малко VD-40 раздвижих го и тръгна. Носих го на пластмасови заварки залепиха му корпуса и утре го слагам дано да тръгне всичко.
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Да повдигна темата с въпрос.
Аз имам същия проблем в момента - блокирало дясно колело. Вече свалих моторчето, което беше пълно с течност, предполагам спирачна. Грешките са P02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached : Lower Limit Exceeded и P02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) + мигаща удивителна, мигащо копче на ръчната и задраскано жълто P на таблото.
Проверил съм бутона, свален и почистен е(за всеки случаи и с друг пробвах) - окей е, бушоните за моторчетата са здрави също, така че остава да е явно моторчето, особено с тази течност която имаше когато го отворих.
В момента колата стои пред блока и се чудя как да освободя колелото, което в момента е отпуснало, но не нацяло - въртенето с шестограма през дупката на моторчето надясно трябва да прибере цилиндъра ли? И още един въпрос - откъде там е възможно да тече спирачна течност, тъй като сега свалено моторчето забелязвам, че има 10-15 капки до колелото под апарата, които са изкапали през ноща?
Моторче си поръчах, въпроса е дали е нормално там да попада течност или имам и проблем с апарата и евентуално кои уплътнения са проблемните?
Не усетих да е имало проблем със спирането преди този проблем, не ми е потъвал педала и подобни симптоми, които се случват когато има избило уплътнение и последващ теч на течност. Изгледах клипчето с индиеца по-отгоре и виждам, че моторчето му е сухо, но пък когато върти шесограма на цилиндъра тече.
Аз имам същия проблем в момента - блокирало дясно колело. Вече свалих моторчето, което беше пълно с течност, предполагам спирачна. Грешките са P02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached : Lower Limit Exceeded и P02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) + мигаща удивителна, мигащо копче на ръчната и задраскано жълто P на таблото.
Проверил съм бутона, свален и почистен е(за всеки случаи и с друг пробвах) - окей е, бушоните за моторчетата са здрави също, така че остава да е явно моторчето, особено с тази течност която имаше когато го отворих.
В момента колата стои пред блока и се чудя как да освободя колелото, което в момента е отпуснало, но не нацяло - въртенето с шестограма през дупката на моторчето надясно трябва да прибере цилиндъра ли? И още един въпрос - откъде там е възможно да тече спирачна течност, тъй като сега свалено моторчето забелязвам, че има 10-15 капки до колелото под апарата, които са изкапали през ноща?
Моторче си поръчах, въпроса е дали е нормално там да попада течност или имам и проблем с апарата и евентуално кои уплътнения са проблемните?
Не усетих да е имало проблем със спирането преди този проблем, не ми е потъвал педала и подобни симптоми, които се случват когато има избило уплътнение и последващ теч на течност. Изгледах клипчето с индиеца по-отгоре и виждам, че моторчето му е сухо, но пък когато върти шесограма на цилиндъра тече.
- boichopavlov
- Мнения: 209
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Поръчай си и апарат.
Re: Passat b6 проблем с ръчната спирачка
Ъпдейтвам: Категорично няма теч на спирачна течност. Консултацията с майсторите също ми потвърди, че там няма как да попадне въобще спирачна течност. Апарата е окей.
Направих хиляда тестове, отникъде не ми омаза колелото, по казанчето не е мръднала, колата спира без никаква разлика. Сложих новото моторче с нов О-пръстен и проблема е решен. Предполагам, че тъй като стария О-пръстен се беше омачкал стабилно, е влизала вода и влага, която е замръзнала в студовете миналата седмица и оттам съм се вкарал във филма.
Направих хиляда тестове, отникъде не ми омаза колелото, по казанчето не е мръднала, колата спира без никаква разлика. Сложих новото моторче с нов О-пръстен и проблема е решен. Предполагам, че тъй като стария О-пръстен се беше омачкал стабилно, е влизала вода и влага, която е замръзнала в студовете миналата седмица и оттам съм се вкарал във филма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта