Здравейте, колеги,
Нов съм във форума и сравнително скорошен ползвател на Passat Variant B7 1.8 TSI, 160кс, 2012г.
Преди два месеца вкарах автомобила в сервиз за светещ "check engine" и "EPC", заедно с необходимостта от смяна на веригата (на 215000км бях, а самата верига беше бая разтегната). След смяната с оригинална верига забелязаха, че има проблем с налягането на маслото - след 2000 оборота то не се увеличава и от това свети грешката. Смениха датчика, смениха маслената помпа, клапаните с нея, но продължава да дава проблемната грешка. Изключиха варианти като вакуум помпа и проблеми с разпределителните валове. Решиха да направят update на софтуера на компютъра, но тук се натъкнаха на проблем - оригиналният за модела не е наличен, а на негово място има клониран от друг модел. Заключиха, че това е основната причина да дава грешката с налягането. Явно преди автокъщата, от която закупих автомобила (или в нея) са направили някакви "корекции", за да замаскират липсата на оригинален компютър, без да знам какво се е случило с оригиналния.
Посъветваха ме да си търся втора употреба компютър (BOSCH 06J 906 027 DE, 0 261 S06 014 MOTRONIC), какъвто обаче из авточасти, морги, интернет магазини и т.н. - няма.
Бих искал да помоля за съдействие, дали според вас наистина проблемът би бил там в този клониран компютър? Колата може да се кара, но не е препоръчително за дълго време именно поради тези грешки с налягането на маслото, защото повече от 2000 оборота и светва "check engine".
Ще се радвам, ако някой е имал сходен проблем и е успял да го разреши.
Благодаря сърдечно!
Проблем с налягане на маслото Passat B7 1.8tsi
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с налягане на маслото Passat B7 1.8tsi
Дали са измерили реално с манометър налягането на маслото за да е сигурно поне че няма да блокира мотора щото тия мотори са пословични с проблемите с маслото, има там едни цедки и разни други дивотии които се затискат на балансиращите валове и водят до падане на налягането. Може примерно като са сменявали веригата и са опитвали да сменят зъбното колело на балансиращ вал да са му разбутали тръбата с цедката вътре и лагера в който ляга вала. Не казвам че така е станало, но е възможно. Ако си 100 процента сигурен че проблемът не е в мотора а в компютъра което не ми се вярва свържи се с https://delservice.bg/ и ги попитай могат ли да направят нещо по въпроса
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Проблем с налягане на маслото Passat B7 1.8tsi
Залагам да ти заклинва балансиращия вал, който върти маслената помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта