VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Здравейте!
Какви са признаците за смяна на датчиците за диференциално налягане при 2.0TDI. Днес съвсем случайно докато гледах ДПФ-а през VagDpf от 82% до запълване преди регенерация за 3-4 км стана на 100% и започна процеса. Възможно ли е причинителя да са въпросните датчици? Колата е VW Passat B8 2.0TDI 150 hp на 177000 км и до то този момент не са сменяни.
Какви са признаците за смяна на датчиците за диференциално налягане при 2.0TDI. Днес съвсем случайно докато гледах ДПФ-а през VagDpf от 82% до запълване преди регенерация за 3-4 км стана на 100% и започна процеса. Възможно ли е причинителя да са въпросните датчици? Колата е VW Passat B8 2.0TDI 150 hp на 177000 км и до то този момент не са сменяни.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Въпросните датчици са причината да започне регенерацията(С още няколко други параметъра, но основно датчиците) - да.
Не разбирам в какво се състои проблема.
Не разбирам в какво се състои проблема.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Колега ето ти малко по-подробна информация .
- Прикачени файлове
-
- 4-3.pdf
- (391.39 KиБ) Свален 55 пъти
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
railfan написа:Въпросните датчици са причината да започне регенерацията(С още няколко други параметъра, но основно датчиците) - да.
Не разбирам в какво се състои проблема.
Проблемът е, че според мен за 3-4 км не е възможно от 82% на 100% да се запълни DPF преди регенерация.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Общият пробег между регенерациите колко се беше насъбрал?
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Не е проблем понякога скачат така, ако си е усетил че има благоприятни условия да започне да регенерира. Наблюдавай го. Аз тия регенерации ги следя вече 6 години и все още има неща които ме изненадват :) алгоритъма им е изключително разнообразен
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
railfan написа:Общият пробег между регенерациите колко се беше насъбрал?
В случая 160 км само градско.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
То проблема е ,че дори и при идеални условия и винаги точно завършени регенерации някаква част от пепелта остава и не може да изгори .
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Отново странно поведение след 50км и 46% пак направи регенерация независимо, че предната е завършена докрай. Дайте съвет къде може да е проблема?
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Това са показанията при стартиране на регенерацията.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
21/29 hPA налягане не е признак за проблем в датчиците.
Обикновено когато дефектират има и грешки за out of range или пък дават стойности от порядъка на над 300 hPA.
Изобщо на тая снимка не виждам нещо притеснително, по - скоро е до алгоритъмът, както колегата отгоре каза, може да е усетил нещо различно за тези 55 км, а не до проблем, понеже се вижда, че soot mass е 10 гр, а регенерацията трябва да започне над 21, филтъра е 57% пълен, така че не изглежда като да има драма.
За всеки случай следи нивото на маслото.
Сега тия дни как се държи колата?
Обикновено когато дефектират има и грешки за out of range или пък дават стойности от порядъка на над 300 hPA.
Изобщо на тая снимка не виждам нещо притеснително, по - скоро е до алгоритъмът, както колегата отгоре каза, може да е усетил нещо различно за тези 55 км, а не до проблем, понеже се вижда, че soot mass е 10 гр, а регенерацията трябва да започне над 21, филтъра е 57% пълен, така че не изглежда като да има драма.
За всеки случай следи нивото на маслото.
Сега тия дни как се държи колата?
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
А като почна регенерация, завърши ли я ? Наблюдавай няколко поредни не се притеснявай. При какви условия започна тази регенерация от последната снимка ? В смисъл караш извънградско и си в обороти за да се достигнат температурите или си на място и компа почна да се подготвя сам ?
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
DoH_KuXoT написа:А като почна регенерация, завърши ли я ? Наблюдавай няколко поредни не се притеснявай. При какви условия започна тази регенерация от последната снимка ? В смисъл караш извънградско и си в обороти за да се достигнат температурите или си на място и компа почна да се подготвя сам ?
Регенерацията започна в градски условия като през последните две седмици не съм го карал извънградско. Сега загледах, че при една от предните регенерации имам случай на стойност над 330 hpa, което може би налага да сменя датчиците за диференциално налягане Ако се налага смяна необходимо ли е да им се прави някаква адаптация или просто сменяме старите с нови
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
По тази картинка регенерацията е започнала тъкмо навреме според Soot mass-a.
Не виждам да имаш проблем с филтъра или датчиците на тоя етап, проследи няколко поредни регенерации, стойности, за да хванеш как работи алгоритъма. Но преди това направи едни 30-40 км извънградско.
Не виждам да имаш проблем с филтъра или датчиците на тоя етап, проследи няколко поредни регенерации, стойности, за да хванеш как работи алгоритъма. Но преди това направи едни 30-40 км извънградско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта