2.0 tdi, BMR загуба на антифриз, тресене и проблем лабмда сондата?

Техническа и сервизна информация за Passat
akirilovv
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 26 ное 2023 9:45
Автомобил:
Двигател:

2.0 tdi, BMR загуба на антифриз, тресене и проблем лабмда сондата?

Мнениеот akirilovv » Нед 26 ное 2023 10:02


Здравейте!
2.0 тди BMR "бомба-дюза" с DSG на 315 хил. км, на 40ти канал за Lambda/Oxygen sensor показва 3,00-5,00 при работна температура. Границите са 1,00-2,00. Дюзи, гумички, болтове, капак клапани, тандем, дебитомер сменени. Сондата също пробвах друга, пак същата работа. Всмукателен колектор, егр и "дросел" клапа изчистени до блясък. Сменени всички гарнитури и уплътнения. Torsion value -0,35 до 0,00. ДПФ май е махнат само софтуерно. Колата работи твърдо и все едно почуква. Не харчи масло (500мл на 10 хил. км), само антифриз (0,200 мл на седмица макс). Като за антифриза там мистерията е пълна. Като се почне от "глава, гарнитура, нещо малко... знае ли се ще си покаже, карай така"... надувахме я, дръжи налягане, не надува маркучите, не пуши бяло, освен при студено (под 7 градуса пуши докато стопли малко, около 2-5 минути макс). Тестване за наличие на изгорели газове в охладителната система не открива нищо, сменена капачка на казанчето и егр охладител. Няма външни течове или поне видни такива. Няма загуба на мощност, духа топло вътре и като цяло 1 година приблизително не се е увеличил разхода на антифриз. МайсторЕте искат да свалят глава, ама не се знае от нея ли е, да видим вика... Като за 450лв за труд само...
Прави ми впечатление, че на 15ти канал на моментния разход като запаля колата и почв да врътка като секундарник не държи една стойност. Като загрее на място държи между 1,2 и 0,8 л/ч при 850 об/мин на P. Когато е на D 1,2-1,5 л/ч. Бях пробвал да сваля оборотите на място на 800 но тогава моментния разход се качва на място на 1,5-2,0 л/ч. Преди колата си ги ковеше 0,65-0,80 на час и ламбда стойности 1,028, ама сега нещо става и не мога да разбера дали има връзка загубата на антифриз, високите ламбда стойности, разхода и притрисането на колата на място (което може да е и от маховика).
Ако някой има идеи, моля да сподели. Честит първи сняг!




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4294
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 2.0 tdi, BMR загуба на антифриз, тресене и проблем лабмда сондата?

Мнениеот tdi fen » Нед 26 ное 2023 16:09


Стойностите на дюзите на загрял двигател какви са



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта