Здравейте!
Днес ми случи нещо странно преди колата да влезне в регенерация. Видно от приложените екрани Soot Mass Calc. от 19.47 г. скочи изведнъж директно 22.58 г. и колата влезна в регенерация. Притеснявам се дали няма проблем с датчиците за диф. налягане, защото hPa на моменти стига до 350, а доколкото съм запознат са твърде високи посочените стойности. Имам ли поводи за притеснение, защото ми предстои доста дълго пътуване и да не стане беля докато съм на майната си.
Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Не мисля, че има проблем.
Вероятно си карал доста градско напоследък.
Вероятно си карал доста градско напоследък.
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
212 са точно километри за регенерация в предимно градски режим. Виждам, че ти е паднало диф. налягане на 7 след регенерацията, това е добре.
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Не виждам нищо притеснително. В какви условия беше когато забеляза този скок, регенерациите се случват по доста сложен алгоритъм, в случая предполагам , че е усетил благоприятни условия и е решил да стартира регенерация, защото така и така наближава. Забелязвал съм такова поведение няколко пъти на предишния ми В7 там следях доста. Сега рядко следя на В8 ,но според мен и при теб се е случвало и просто не си наблюдавал тогава. Възможно е и Soot mass measured да е станало 24 и то да е дало командата за старт, обикновено измереното е по-малко от изчислението, но е възможно и обратното разминаване. На последно място бих те посъветвал да се направиш , че не си прочел 90% коментарите в фейса, че ще се вкарал във филм е така за да не ти е скучно 

- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
От години следя стойностите, но честно казано за първи път попадам на такова действие при Soot Mass Calc. Колата гони 200к км и много често се споменава, че около тези км при B8 се сменят датчиците за диф.налягане макар че на B7-цата докато я карах почти до 300к км не бяха подменяни.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Провери го/ги визуално за следи от прегаряне, напуквани и т.н.
Но по данните не се вижда датчика да дава отклонения. Изглежда си нормално.
Но по данните не се вижда датчика да дава отклонения. Изглежда си нормално.
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Щом наближава 200 к км,може датчика да е дефектирал.
При регенерация през него минава топлия поток.
Още повече сега в тия жеги.
Трябва да е обвит в лъчиста одеяло,плат,който уж да предпазва от нагряване,но....все така може пак да е дал ,,фира,,.
А светеше ли чека?
Минах през това.
При регенерация през него минава топлия поток.
Още повече сега в тия жеги.
Трябва да е обвит в лъчиста одеяло,плат,който уж да предпазва от нагряване,но....все така може пак да е дал ,,фира,,.
А светеше ли чека?
Минах през това.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Абсолютно никога не е светвал чек на автомобила (поне за момента).
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 2.0TDi - странно поведение на DPF
Когато се кара лежерно дълго време и по някаква причина скочиш на газта по-серт , дори за кратко и ако са създадени условията за регенерация ( температура и т.н. ) , почва регенерация. И тея цифри са под алгоритъм . "Предполага" , че са си толкова, а колко са всъщност...
Диф. датчик е обичайно да даде фира около тия км . Аз бих се подсигурил с нов, за "секи" случай. И в някакъв момент при съмнение в него-смяна, няма какво да го чакаш .
Диф. датчик е обичайно да даде фира около тия км . Аз бих се подсигурил с нов, за "секи" случай. И в някакъв момент при съмнение в него-смяна, няма какво да го чакаш .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта