Здравейте, колеги,
Ще се постарая да съм максимално кратък, но ще ми е трудно. От няколко месеца съм собственик на Пасат Б7 TSI. При закупуването имаше лек теч на масло, който смятах, че ще е от ангренажния капак и колата прекъсваше / особено на баир при паркирано състояние /. Покарах я около 2000км. и сменихме маслото, в следствие на което започнаха и главоболията, защото шурна като лейка от няколко места. Първо отстранихме един малък теч на масло от турбото / носещия болт го нямаше незнайно защо, а и не беше скъсан /. След това открихме липсващ болт на ангренажния капак. Течовете спряха докато колата работи на място, но течеше при каране. Та отворихме и главата, но не разбрахме откъде е теча, защото беше отваряна преди това и сглобена "уникално" - без пилене на глава, без сменени маслообирачи, уплътнения и прочие. Предполагам, че преди това е мешала масло и антифриз, защото друго логично обяснение няма. В крайна сметка течовете ги отстранихме успешно.
Преди 2-3 дни при зареждане на метан обаче примигна чека за двигателя и ми изкара ангелите. В последствие спря да мига и го отдадох, че нещо не му е харесал метана, запалването, свещите или нещо подобно. При последващо зареждане на следващ ден отново примигна и изгасна. Покарах я в същия ден 300-350км. и след изгасяне и запалване остана светнат. На следващия ден отидох в друг сервиз, защото предходния нямаше с какво да я прочете, та се оказа проблемен 2ри цилиндър. Днес сменихме бубината / свещта е тествана и работи безупречно /, като оборотите при работа на място се вдигнаха на 800-900, колата работи една идея по-добре, но продължава леко да прекъсва на моменти.
Моля за съвети от какво може да е това, защото не ми се сменят всичките бубини, понеже малко се съмнявам, че и предходната не е била проблемна, а по-скоро чекът е светнал от някоя дюза при запалване на бензин изначално.
Включително е счупен куплонга/буксата за чарджъра/компресора. Визирам този, който е горе до бубините. Ако някой може да даде акъл откъде мога да намеря същия / търсих по морги, но без успех / ще съм изключително благодарен.
Също така, ако някой колега има същата машинка, бих бил благодарен да сподели колко километри преминава градско/извънградско и смесено, понеже аз лично повече от 350км. смесено и 450км. извънградско не успях да измина.
Благодаря предварително!
Проблем с Passat B7 1.4 TSI - фабричен метан
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта