Някой да е имал проблем с бензинов мотор - Passat 2001

Техническа и сервизна информация за Passat
skirmish
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 12:05
Автомобил:
Двигател:

Някой да е имал проблем с бензинов мотор - Passat 2001

Мнениеот skirmish » Пон 11 юни 2007 15:40


Здравейте отново, отварям нова тема след като вече 2 дена чета. Искам да попитам от всички тука които четат форума, някой имал ли е проблем с бензинов мотор - 1.8Т или 1.8? Всички оплаквания са повече за дизелите. Благодаря




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 11 юни 2007 17:04


:lol: абе колега ;и те дават дефекти;нищо не е ве4но-какво по то4но те интересува?


skirmish
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 12:05
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот skirmish » Пон 11 юни 2007 19:22


Интересува ме на 1.8Т турбото скпва ли се лесно в сравнение на тди двигателя? Още немога да преценя дали да си взема дизел или бензин. Не става въпрос колко км навърташ, а колко време си в сервиза. Аз из целия форум не видях серизно изказвания за проблеми при бензиновите двигатели. Това е като цяло. Благодаря


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 12 юни 2007 0:33


много спорен въпрос за живота на една турбина 8) ами вси4ко зависи от 4овека които е карал и обслужвал една кола-понякога една турбина се 4упи насила;няма зна4ение дали е бензин или дизел.но ориентировъ4но ресурса е към 300000-400000км за една кола


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Вто 12 юни 2007 9:44


Мое лично мнение е че новите бензинови мотори на VW не са добри. Съотношението икономичност и еластичност на мотора при ТДИ е много по-добро. Карал съм 1.8Т и въобще не ми хареса. Повярвай ми, че ако покараш читаво ТДИ няма да погледнеш бензинките :D Удоволствието е несравнимо. И все пак стрелката на горивомера отива към нулата много по-бавно :D. Ако погледнеш пазара ше видиш, че се карат ТДИ доста повече от пензин - сигурно има защо. Ако се чупеха толкова много дизелите нямаше да ги карат толкова.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 12 юни 2007 9:50


Доколкото ми е известно, на мен - лаика, душманското каране с меко казано нехайно отношение към охлаждането на турбината (дълъг път с много шпорене - спиране и моментално изключване на двигателя без да се изчака турбината да се охлади) съсипва живота на тези апарати. После рециклирането, да не говорим за замяната, струват скъпо и най-често за сметка на следващия собственик...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Bing [Bot], georgi_1986, Google [Bot], joker66, tyhrh и 30 госта