Здравейте колеги,
не можах да намеря нищо с търсачката, затова пускам тази тема тук.
Накратко проблема:
Карах с лятна течност за чистачки, до първото падане на температурите под нулата. Тогава по навик пробвах да "почистя" предното стълко, но както се сещате нищо не стана. Добавих концентрат на зимна течност и изчаках да се загрее и втечни. Пробвам да пръскам, но ядец нищо.
Други години пак ми е замръзвала течността или само дюзите, чувало се напъването на помпата, но след като се размрази всичко работи ОК. Сега вече не е така и лошото е че не чувам помпата да се опитва да изхвърля вода.
Не съм се опитвал да пръскам за повече от 1~2 секунди. Дали е изгоряло моторчето на помпата?
Проверих бушона, мисля че е номер 24, но не съм сигурен, защото имаше две картинки които приличат на пръскало - 1 и 24. На номер 1 нямаше предпазител и затова реших, че е 24. Беше здрав. Съмненията ми идват от това, че предпазителя там е от големите и е 25А, което според мене е твърде много за това мижаво моторче - та това са си 300W.
1. Някой да е имал същите проблеми?
2. Знаете ли кой точно е предпазителя?
3. Как да измеря дали помпата е в ред?
4. Къде се намира шибаната помпа? - погледнах казанчето и нали от него излиза една тръба която се навира надолу под компютъра.... не можах да я видя къде се намира.
5. Може ли да се купи нова помпа от другаде освен от VW и приблизителна цена.
Помпа за чистачки на B5
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Малко инфо още....
Намерих схемата на предпазителите ТУК
И май са все пак си е бушон 24.
1. Обогреваемые жиклеры омывателей лобового стекла - 5А
....
....
24. Стеклоомыватели 25А
....
Доколкото разбирам руски 1 е за нагреватели на пръскалките, а 24 е за помпата на пръскалките. Което за мен е лошо, защото този предпазител е здрав. Също и предпазителя не се вижда да е загрявал - нали знаете че когато е топлил пластмасата почернява....
Дайте някакви идеи...
И май са все пак си е бушон 24.
1. Обогреваемые жиклеры омывателей лобового стекла - 5А
....
....
24. Стеклоомыватели 25А
....
Доколкото разбирам руски 1 е за нагреватели на пръскалките, а 24 е за помпата на пръскалките. Което за мен е лошо, защото този предпазител е здрав. Също и предпазителя не се вижда да е загрявал - нали знаете че когато е топлил пластмасата почернява....
Дайте някакви идеи...
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
ChimeyJimmey написа:Koлега, по последната точка ще ти помогна:
България не знам по колко вървят...
Благодаря, все пак, GBP 14.25, значи в България 40лв.
Сега търся къде се намира. Намерих датчика за нивото на течноста ТУК
До него се стига като смъкнеш левия мигач

- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
ChimeyJimmey написа:Мдам, който е с отделен мигач, лесно ще го достъпи...![]()
Това е датчика, който досадно пищи все едно че всеки момемт ще избухне колата ти. Проблема е че аз търся помпата. Предполагам, че е след датчика някъде.
П.С. Видях че си цял фар, но предполагам че има само още два болта за демонтаж. Добре че не се пада отдясно, при климатика и въздуховодите, че е много тясно там. а и през зимата с тези пластмаси!
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Кото никой не ми отговаря по същество - http://www.passatplus.de/umbauteile/sra/1J6955651.jpg
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Намерих тази снимка в нета но не съм сигурен дали е там:

ArturDent написа:Кото никой не ми отговаря по същество - http://www.passatplus.de/umbauteile/sra/1J6955651.jpg

-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ако правилно си спомням, помпата е монтирана на самото резервоарче за течност. Трябва да се провери стига ли се до нея само чрез сваляне на кората под двигателя и/или предния ляв калник или трябва да се сваля цялата маска отпред. Да се провери дали работи моторчето е най-лесно като му се подаде директно 12 В върху клемите. За това обаче вероятно първо ще трябва да се стигне до него.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта