VW Passat предницата тресе
VW Passat предницата тресе
Здравейте Наскоро имах проблем с предницата когато вдигах 140 и 120 почваше да се усеща лека вибрация на волана и на самото купе и реших да сменя предните гуми като реших че може да е от гумите понеже и също така се бяха за смяна и купих чисто нови гуми пробвах ги вчера при скорост на 120 и 130 вървеше добре но след като я пробвах на 160 предницата започна да ми тресе а сега когато карам със 120 пак се усеща лека вибрация Мисълта ми е дали това е нещо от ходовата част гумите не са някакви скъпи но са чисто нови
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16338
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat
какъв пасат, двигател,код, година
има правила
има правила
- boichopavlov
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: VW Passat предницата тресе
Баланс на всички гуми!
Re: VW Passat предницата тресе
гумите не са някакви скъпи но са чисто нови
А дали са идеално кръгли?
Случвало ми се е на 4 нови Фулда, едната да бие визуално (малко пресилено, но беше елипса) и оттам имах вибрация, макар на машината да показваха, че са балансирани.
- Lupender
- Мнения: 769
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Passat предницата тресе
Тресенето като симптом е трудно установимо за причина, понеже много фактори му оказват влияние - гуми, джанти, окачване, управление и трансмисия. Гумите може да са наред - джантите да не са и обратно. Наличието на аксиален и/или радиален луфт и/или отклонения също. Проблеми в окачването също могат да повлияват негативно, например при неправилен реглаж и сходимост.
Освен това е важна допълнителна информация по отношение на интервенции - правено ли е нещо по ходова част, спирачки, окачване. Прецизиране на симптоматиката - има ли промяна примерно при леко натискане на спирачките, при натискане и отпускане на газта, поведение при натоварване (с хора, да речем + още двама или трима), понеже при проблем с полуоски така се установява - при подаване на газ се появяват вибрации, при отнемане изчезват, като при натоварено положение (с хора отзад се усилва вибрацията). С други думи, потенциалните причини трябва да се изолират една по една като се почне от гуми - джанти - реглаж - окачване - главини и спирачни апарати - полуоски и т.н.
Освен това е важна допълнителна информация по отношение на интервенции - правено ли е нещо по ходова част, спирачки, окачване. Прецизиране на симптоматиката - има ли промяна примерно при леко натискане на спирачките, при натискане и отпускане на газта, поведение при натоварване (с хора, да речем + още двама или трима), понеже при проблем с полуоски така се установява - при подаване на газ се появяват вибрации, при отнемане изчезват, като при натоварено положение (с хора отзад се усилва вибрацията). С други думи, потенциалните причини трябва да се изолират една по една като се почне от гуми - джанти - реглаж - окачване - главини и спирачни апарати - полуоски и т.н.
-
- VW експерт
- Мнения: 13364
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat предницата тресе
batjoro написа:гумите не са някакви скъпи но са чисто нови
А дали са идеално кръгли?
Случвало ми се е на 4 нови Фулда, едната да бие визуално (малко пресилено, но беше елипса) и оттам имах вибрация, макар на машината да показваха, че са балансирани.
Баш.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2022 20:49
- Автомобил: VW Passat b7 4motion Alltrack
- Двигател: CFGC584243 2014
Re: VW Passat предницата тресе
Здравейте
Аз имам същия проблем с моя Passat b7 2.0 tdi 177 hp Alltrack 2014
Код на мотора : CFGC584243
Първо си помислих че е от джантите,че са нещо криви,купих други джанти с нови гуми Bridgestone Turanza ENLITEN 225/45/18,баланс реглаж и пак тресе.
Това което забелязвам е че не тресе винаги,а тресенето е само при една точна определена скорост 120 km/h по нагоре или надолу колата е стабилна.
Моля за съвет и благодаря предварително
Аз имам същия проблем с моя Passat b7 2.0 tdi 177 hp Alltrack 2014
Код на мотора : CFGC584243
Първо си помислих че е от джантите,че са нещо криви,купих други джанти с нови гуми Bridgestone Turanza ENLITEN 225/45/18,баланс реглаж и пак тресе.
Това което забелязвам е че не тресе винаги,а тресенето е само при една точна определена скорост 120 km/h по нагоре или надолу колата е стабилна.
Моля за съвет и благодаря предварително
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: VW Passat предницата тресе
plam1980 написа:Здравейте
Аз имам същия проблем с моя Passat b7 2.0 tdi 177 hp Alltrack 2014
Код на мотора : CFGC584243
Първо си помислих че е от джантите,че са нещо криви,купих други джанти с нови гуми Bridgestone Turanza ENLITEN 225/45/18,баланс реглаж и пак тресе.
Това което забелязвам е че не тресе винаги,а тресенето е само при една точна определена скорост 120 km/h по нагоре или надолу колата е стабилна.
Моля за съвет и благодаря предварително
Така описаното говори,че проблема е в полуоските.Разбити са каретата.Трябва да се констатира само коя полуоска е(главно лявата заминава първа),но може и двете да са.Пасат Б7 страдат от този проблем.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2022 20:49
- Автомобил: VW Passat b7 4motion Alltrack
- Двигател: CFGC584243 2014
Re: VW Passat предницата тресе
deodriver написа:plam1980 написа:Здравейте
Аз имам същия проблем с моя Passat b7 2.0 tdi 177 hp Alltrack 2014
Код на мотора : CFGC584243
Първо си помислих че е от джантите,че са нещо криви,купих други джанти с нови гуми Bridgestone Turanza ENLITEN 225/45/18,баланс реглаж и пак тресе.
Това което забелязвам е че не тресе винаги,а тресенето е само при една точна определена скорост 120 km/h по нагоре или надолу колата е стабилна.
Моля за съвет и благодаря предварително
Така описаното говори,че проблема е в полуоските.Разбити са каретата.Трябва да се констатира само коя полуоска е(главно лявата заминава първа),но може и двете да са.Пасат Б7 страдат от този проблем.
Здравей
Днес ходих до един сервиз да проверя полуоските и каретата.Вдигнахме колата на подемника и свалихме джантите и започнахме да въртим на ръка дисковете за да видим дали има луфт на карето и полуоската но за мое учудване нямаше луфт,завъртаме диска и полуоската и карето се завъртат веднага без забавяне,но имаше грес от вътрешното каре (трипоидното) преди време един майстор при вадене на полуоската скъса машона и го смених ме но явно не е затегнал скобата,та дали е възможно да е излезнала греста,и от там да идват вибрациите?
А също така видяхме че дисковете имат ръбове е неравномерно износване,възможно ли да е от дисковете?
- Lupender
- Мнения: 769
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: VW Passat предницата тресе
При скъсан маншон и изтичане на греста се получава проблем с влизането на влага и прах вътре, което ако продължи по-дълго време, води до износване на стените на чашката, макар трипода да не е разбит. Затова вибрациите се усещат при различни скорости. Най-правилният тест е ако се подава газ се появява вибрация, при отпускане на газта вибрацията изчезва. Също и с хора - ако с двама човека отзад вибрацията се увеличава, значи проблема е в полуоските.
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: VW Passat предницата тресе
plam1980 написа:deodriver написа:plam1980 написа:Здравейте
Аз имам същия проблем с моя Passat b7 2.0 tdi 177 hp Alltrack 2014
Код на мотора : CFGC584243
Първо си помислих че е от джантите,че са нещо криви,купих други джанти с нови гуми Bridgestone Turanza ENLITEN 225/45/18,баланс реглаж и пак тресе.
Това което забелязвам е че не тресе винаги,а тресенето е само при една точна определена скорост 120 km/h по нагоре или надолу колата е стабилна.
Моля за съвет и благодаря предварително
Така описаното говори,че проблема е в полуоските.Разбити са каретата.Трябва да се констатира само коя полуоска е(главно лявата заминава първа),но може и двете да са.Пасат Б7 страдат от този проблем.
Здравей
Днес ходих до един сервиз да проверя полуоските и каретата.Вдигнахме колата на подемника и свалихме джантите и започнахме да въртим на ръка дисковете за да видим дали има луфт на карето и полуоската но за мое учудване нямаше луфт,завъртаме диска и полуоската и карето се завъртат веднага без забавяне,но имаше грес от вътрешното каре (трипоидното) преди време един майстор при вадене на полуоската скъса машона и го смених ме но явно не е затегнал скобата,та дали е възможно да е излезнала греста,и от там да идват вибрациите?
А също така видяхме че дисковете имат ръбове е неравномерно износване,възможно ли да е от дисковете?
По принцип е добре да се проверяват на канал в работно положение,защото на крик каретата са под напрежение надолу и това лъже.На канал с леко лашкане напред,назад и майстора да се опита да го хване кое е.Така установихме едното каре на ЦРВ 3 генерация.Иначе и от дискове съм виждал да тресе и от криви лагер главини даже.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта