Проблем с хидравликата на Б5 - Решен

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с хидравликата на Б5 - Решен

Мнениеот shotoman » Сря 13 юни 2007 20:19


Колеги помагайте :cry: Изведнъж ми тръгна всичко накриво преди 10тина дни. Взех гуми - балонираха 4рите, оказа се, че лявото каре е изхвърлило маншона и карето си е заминало. Сутринта паля колата, няма проблем. Тръгвам след 4--5 минути и при завъртане на волана се чува някакъв луд вой отпред. Погледнах - хидравликата останала без масло, при положение, че преди 10-тина дни си беше на МАХ. Докато оглеждам за течове (не можах да видя) виждам, че карето отново е извърлило скобата, маншона се е издянал и карето е голо. Ще се побъркам. Не знам какво става. Привързах се към колата като към дете. Не мога да разбера какво става с този маншон и с хидравликата. Маншона го правя за 4-ти път от 2 месеца насам. Не е възможно просто. И то не при един и същи човек го правя. Какво може да причинява това изхвърляне на скобата. Става дума за външното каре. :cry:
mod edit: Sunny
заглавието

Последна промяна от shotoman на Сря 20 юни 2007 21:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 юни 2007 1:30


първо вземи изхвърли тоя маншон и сложи друг;а за каръщината ходи си запали една свещи4ка :wink:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Б5

Мнениеот Danny boy » Чет 14 юни 2007 6:31


shotoman написа:Колеги помагайте :cry: Изведнъж ми тръгна всичко накриво преди 10тина дни. Взех гуми - балонираха 4рите, оказа се, че лявото каре е изхвърлило маншона и карето си е заминало. Сутринта паля колата, няма проблем. Тръгвам след 4--5 минути и при завъртане на волана се чува някакъв луд вой отпред. Погледнах - хидравликата останала без масло, при положение, че преди 10-тина дни си беше на МАХ. Докато оглеждам за течове (не можах да видя) виждам, че карето отново е извърлило скобата, маншона се е издянал и карето е голо. Ще се побъркам. Не знам какво става. Привързах се към колата като към дете. Не мога да разбера какво става с този маншон и с хидравликата. Маншона го правя за 4-ти път от 2 месеца насам. Не е възможно просто. И то не при един и същи човек го правя. Какво може да причинява това изхвърляне на скобата. Става дума за външното каре. :cry:


Знам че има точно определено разположение на маншона в/у полуоската при захващането и ако не е където трябва или ще къса маншона при пълни завои или ако не успее ще го измъква барабар със скобата или синската опашка.Виж на другото каре къде точно е захванат маншона ако трябва мери и пренасяй размери ако не отиди на друго място да го сменят.Карето го раглоби нацяло почисти смажи и дано не е тръгнало да тропа че да го спасиш.Дано съм бил полезен


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Чет 14 юни 2007 8:39


охх карето се е разтропало. Тръгнало си е вече, ма се надявам да искара още 500 километра. Маншона го сменям - не е същия и няколко човека го слагаха, а не само един майстор. Едното от момчетата си ми прави колата и е супер майсторче, но е в Монтана. Снощи му звънях и ми каза, да го закарам, че най-вероятно има някакъв проблем долу и затова изхвърля маншона. Чудя се какво може да е :( и освен това от какво може да ми е останала хидравликата без масло :(


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Чет 14 юни 2007 12:57


Хидравликата като гледам изпуска или горе от рейката или пак там има един маркуч за високо налягане. От там някъде идва теча.


rk
Мнения: 87
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rk » Чет 14 юни 2007 13:02


човече отивай на чичо доктор недей се гъбарка с тез неща че после изваждачката е ного по голяма


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Чет 14 юни 2007 13:21


ще отида много ясно. Някой има ли предположения за теча?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 14 юни 2007 18:28


За теча ... или е от самата рейка или от някоя снадка.Преди рейката мъркуча свършва и започва тръбичка, може да е от тази снадка. :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 14 юни 2007 20:24


Незнам при теб ама при мен всичките маркучи на хидравликата вървят в гофра и при мен беше голяма драма защото течеше масло от маркуча за високо налягане и не на заемята а в гофрата и докато не свалих маркуча и не ме заля течността в гофрата не разбрах откъде идва тече.


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Чет 14 юни 2007 22:34


ми не знам. Дано не е нериозно. :?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 юни 2007 1:26


на пасата по принцип реиката е слаба -наи вероятно те4е от нея :roll:


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пет 15 юни 2007 7:09


и как може да се отстрани проблема и колко горе долу ще ми струва :?: :?, има ли начин да се отремонтира или трябва да се смени?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пет 15 юни 2007 9:54


niks76 написа:на пасата по принцип реиката е слаба -наи вероятно те4е от нея :roll:


от семеринга ли? Само семеринга ли трябва да се смени или проблема идва от друго място?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Съб 16 юни 2007 22:03


Абе хора къде изчузнахте. Имам чувството, че изведнъж спряха да пишат хората в тоя форум :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 юни 2007 1:32


ако е от реика те4а ,като съвет-не си играи да я рециклираш ,а направо я смени
ремонта не издържа много време;макар 4е има приказки от хиляда и една нощ за ка4еството на поправката :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 47 госта