Въпроси относно Passat B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Въпроси относно Passat B5

Мнениеот Желязков » Пет 13 апр 2007 12:48


Изображение

Интересува ме как се включва/изключва климатроника
и за какво служат останалите копчета

както и 1вите две копчета на вратата които над копчетата за ел. стъклата...

мерси предварително :wink:

Последна промяна от Желязков на Сря 18 апр 2007 10:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 апр 2007 12:55


Желязков,
отново
първо :welcome_to_group
второ, поздравления за колата !
Трето, виж ТУК (за Б5.5 е, но разликите са нищожни). ТУК (това го "изрових" от "Полезни връзки и статии", темата "Много ръководства ...") съм сигурен че има за Б5 - някъде трета-четвърта страница (аз го имам, но съм го теглил от другаде). Малко е големичко - над 100 МБ, но си струва. Изисква само една проста регистрация. Ето ти още едно място за теглене (аз май от там бях теглил - ама то беше преди повече от 2 години - кой да помни толкова). ТУК има още интересни неща (вече има и на английски). Ако си заинтригуван, да помагам още ?
Да отбележа - на руски са ръководствата.
Успех !


Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Желязков » Пет 13 апр 2007 17:41


Добре заварил

Мерси много за полученото инфо, и особено за ръководствата


Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Желязков » Сря 18 апр 2007 10:53


Изчетох всичката литература, обаче не съм мнго в ред с техническия английски и руски. Никъде обаче не намерих, инструкция за ползването на климатроник, а само на клипматик :?

Все още въпросът стои


passatTDI55
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatTDI55 » Сря 18 апр 2007 10:56


с червеното вдигаш температурата.
със синйото намаляш.
като барнеш температурата и тръгва.
със едни стрелки и вентилаторче променяш скороста на вентилатора.
като свалиш най-надолу - спира климатроника.
има едно като завита стрелка. това е дали да вкарва въздух отвън или да върти въздуха в колата.
имаше и един бутон 'авто' и 'еко'. едното май е само да топли другото ... абе и аз не го разбрах . :)


passatTDI55
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatTDI55 » Сря 18 апр 2007 11:00


тея две копчета на вратата сигурно са за отваряне на багажника и на капачката на резервоара.
ако не са за задните стъкла.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 18 апр 2007 11:02


Има два режима на работа ECON и AUTO. На режим ECON климатроника работи без да е включен компресора. На този режим можеш да използваш климатроник през студените дни. Винаги когато външната температура е над 5 градуса се включва компресора, освен ако не си на режим ECON. За да е ефективен режима не трябва външната темп да е по висока от тази вътре в автомобила.
С червеното и синьото копче съответно увеличаваш, намаляваш желаната температура.
Вентилатор със стрелка нагоре/надолу увеличава/намалява силата на вентилатора. Със стрелката надолу се гаси климатроника и на дисплея се изписва OFF.
Копчето най долу в ляво, отваря/затваря клапата за външен въздух. Използва се когато искаш да изстудиш автомобила мах бързо примерно ако е бил на слънце. Тогава върти и охлажда въздуха вътре в купето, а не вкарва отвън.
Копчето горе в ляво насочва струята на въздуха към предното стъкло ако е силно запотено или замръзнало се използва. Това е в общи линии.

Последна промяна от imedarov на Сря 18 апр 2007 11:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Желязков » Сря 18 апр 2007 11:07


imedarov написа:Има два режима на работа ECON и AUTO. На режим ECON климатроника работи без да е включен компресора. На този режим можеш да използваш климатроник през студените дни. Винаги когато външната температура е над 5 градуса се включва компресора, освен ако не си на режим ECON. За да е ефективен режима не трябва външната темп да е по висока от тази вътре в автомобила.
С червеното и синьото копче съответно увеличаваш, намаляваш желаната температура.
Вентилатор със стрелка нагоре/надолу увеличава/намалява силата на вентилатора. Със стрелката надолу се гаси климатроника и на дисплея се изписва OFF.
Копчето най долу в ляво, отваря/затваря клапата за външен въздух. Използва се когато искаш да изстудиш автомобила мах бързо примерно ако е бил на слънце. Тогава върти и охлажда въздуха вътре в купето, а не вкарва отвън.
Копчето горе в ляво насочва струята на въздуха към предното стъкло ако е силно запотено или замръзнало се използва. Това е в общи линии.
Благодаря ти много

още едно въпросче: за какво служат първите 2 копченца на шофьорската врата? на едното има нарисувано ключе а на другото автомобил с отворена врата?


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 18 апр 2007 11:13


Като натиснеш ключето при затворени врати се заключва автомобила. Другото отключва. Използва се да не те извадят на някой светофар ако си под 100 кила. Иначе нема смисъл да го ползваш :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 18 апр 2007 17:54


Я и аз да питам нещо: На режим Ауто (без да е определено откъде да духа горещия или студен въздух) може ли някой да ми каже откъде духа?!? :shock


Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Желязков » Чет 19 апр 2007 7:37


imedarov написа:Като натиснеш ключето при затворени врати се заключва автомобила. Другото отключва. Използва се да не те извадят на някой светофар ако си под 100 кила. Иначе нема смисъл да го ползваш :lol:
Аз за ключето предполагаш че ше е тва, ам адругото :shock що па отворена варата, немой ли да е задраскано ключе :lol:


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 19 апр 2007 7:44


trunner написа:Я и аз да питам нещо: На режим Ауто (без да е определено откъде да духа горещия или студен въздух) може ли някой да ми каже откъде духа?!? :shock


Ами зависи ако духа топло основно е през духалките в краката ако е студено е от тези на таблото.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Чет 19 апр 2007 9:58


Къде духа зависи каква е температурата. Например през зимата като почне да духа първо духа в караката и след това горе. Четох някъде че е направено така с цел температурата на стъклта да се променя плавно - избягва се запотяването.


Потребителски аватар
Желязков
Мнения: 172
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Желязков » Чет 19 апр 2007 18:49


А как да си настроя часовника, че вадих акомулатора и ся всичко рестарт яко
и вади ли се топката на скоростния лост и горе долу колко струва една нова?


Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DOCDOBREV » Чет 19 апр 2007 21:30


[quote="Желязков"]А как да си настроя часовника, че вадих акомулатора и ся всичко рестарт яко
и вади ли се топката на скоростния лост и горе долу колко струва една нова?[/quote
Часовника се настройва с лостчето под него.Като го завъртиш наляво се настройват часовете,а надясно - минутите.Топката се вади като се развива,но първо трябва да разкачиш маншона на скоростния лост.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта