гори масло за страх

Техническа и сервизна информация за Passat
rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

гори масло за страх

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 15:59


здравеите
писано е много за маслото,но като моето животно няма
компресията е над 11.6 на всеки от цилиндрите, смених гумички на клапаните и като му дам гас зад мен димна завеса в бяло
харчи около 1л. на 1000км.
даите савет




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 15 юли 2007 17:10


Заминала гарнитура на глава? :roll:


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 17:39


дали?
сигурен ли си?


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 18:05


не ми губи антифриз
не ми прави мехури в казанчето на водата


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Нед 15 юли 2007 18:05


Как се прави компресията? - с компресор :lol:
Аз съм за "гумички на буталата"


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 18:08


ок
даи нещо друго ,гумичките ги смених


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 18:10


грешка :D смених гумички на клапаните
какви са тези гумички на буталата :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 15 юли 2007 18:37


rumen_w написа:грешка :D смених гумички на клапаните
какви са тези гумички на буталата :?:

Сегменти :lol: ,ама че шегичка :lol: .


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 15 юли 2007 18:47


rumen_w написа:не ми губи антифриз
не ми прави мехури в казанчето на водата


Зависи в кой канал е прогоряла... Ако е маслен към цилиндрите няма да имаш проблеми с водата.


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 18:59


Мерси
:( ще се отваря
пък каквото покаже
а,има ли начин при свалянето на главата да се види дали е само гарнитура
без по нататъшно разглабяне


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 15 юли 2007 19:19


Ако е гарнитура ще се види веднага :lol:
Ако са сегменти до 10-на минути.
Ако е друго зависи от майстора колко разбира :twisted:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 15 юли 2007 19:40


kbot написа:Как се прави компресията? - с компресор :lol:
Аз съм за "гумички на буталата"

интересно каква компресия ще вади при смяна на сегменти при положение ,че сега е 11.6 и то на всички еднакво.Заводско го дават май 13!


rumen_w
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мизия

Мнениеот rumen_w » Нед 15 юли 2007 19:51


колега ако ме лаже манометъра/т.е.два/ и аз ви лъжа
мерих първо на топъл мотор с един манометър и ми показа :arrow:
/1/-11.6 /2/-11.8 /3/-12.0 /4/-11.8
след два три дни взех от един приятел манометър и на сутринта /мотораът не беше пален от предишния ден/ми показа между 11.6 и 11.8 на цилиндрите
дано поне единя не ме е излагал с много


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 15 юли 2007 21:23


колега за да провериш сигментите дали са за смяна - на топъл мотор мериш първо цилиндъра със газ до долу /напълно отворен дросел/, след което слагаш със една спринцовка в цилиндъра малко масло и ако вдигне налягането след тази интервенция значи маслени сегменти са за смяна.

п.п.Ако има издухан сегмент като сложиш масълце и то уплътнява отгоре, лошото е че после пуши повечко докато изгори маслото в цилиндъра.

Ако няма съществена разлика в компресията с и без масло, значи вероятно водачи на клапаните имат луфтове и оттам харчи масло.


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Пон 16 юли 2007 8:10


Колега, проблемите може да са навсякъде. Трябва комплексно да я погледне/отвори майстор.
Всеки казва по-нещо вярно, но без майстор и отваряне няма да мине.
Проблемът може да е (от горе на долу)
-гумички на клапани (при смяна може да е скъсана някоя или да е дефектна). ако гори от един цилиндър свеща ще покаже.
-водачи на клапаните
- гарнитура на главата
- сегменти - МАСЛЕНИ, т.е. компресионните може да са добре, а маслените - НЕ. Може да са износени, а може и да са се спекли от некачествено масла и филтри
- и накрая може цилиндрите да са износени (най-скъп вариант) - отиваш на истински основен ремонт.

Ориентировачна цена на части с труд (без последния вариант) 300+ лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта