Здравейте колеги , накратко това е моята дилема събрал съм около 4000 лева и се чудя какъв Пасата да взема .Колебанието ми е по отношение на вида на двигателя , кубици .Много бих се радвал на съвет как да постъпа.
Благодаря предварително.
Какъв ПАСАТ да си взема
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моя верно е син и много върви
(в рамките на шегата рабзира се)
Ми като цяло те колегите са ти казали общо взето точния Пасат за тези парички - 1.8ABS двигател В3.Е ако е по-стар на годинки може да е и с RP (общо взето са еднакви двата типа двигател освен че имат малко разлика в запалването).И двата двигателя са по 90к.с. и са може би най-доброто решение като отношение вървеж/разход и са идеални за газова уредба.
Ако си засили към дизел паричките ще ти стигнат само за 1.6 което според мен си малее за тази кола,макар че го слагат и на бус-овете.За 1.9ТДи-то няма да ти стигнат (преди няколко месеца струваха по 5000лв.)
Иначе общо взето си помисли дали да е седан или комби понеже модела (В3) вече е ясен а двигателя мисля че имаш идея вече.
Аз лично гласувам с две ръце за комбито защото един път ще ти потрябва пространство и.....няма.
Там вече за климатици,ел стъкла,шибидаси,халогени,хидравлика и т.н. мисля че няма нужда да коментирам понеже педполагам имаш идея от какво се нуждаеш и от какво си склонен да се лишиш като екстри.

Ми като цяло те колегите са ти казали общо взето точния Пасат за тези парички - 1.8ABS двигател В3.Е ако е по-стар на годинки може да е и с RP (общо взето са еднакви двата типа двигател освен че имат малко разлика в запалването).И двата двигателя са по 90к.с. и са може би най-доброто решение като отношение вървеж/разход и са идеални за газова уредба.
Ако си засили към дизел паричките ще ти стигнат само за 1.6 което според мен си малее за тази кола,макар че го слагат и на бус-овете.За 1.9ТДи-то няма да ти стигнат (преди няколко месеца струваха по 5000лв.)
Иначе общо взето си помисли дали да е седан или комби понеже модела (В3) вече е ясен а двигателя мисля че имаш идея вече.
Аз лично гласувам с две ръце за комбито защото един път ще ти потрябва пространство и.....няма.
Там вече за климатици,ел стъкла,шибидаси,халогени,хидравлика и т.н. мисля че няма нужда да коментирам понеже педполагам имаш идея от какво се нуждаеш и от какво си склонен да се лишиш като екстри.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Моя верно е син и много върви Wink
А , колега , не ги слушай, сините верно вървят, ама много се трошат ! Затова си вземи Бордо ( като моя) ...те вървят леко ,ама нямат разваляне ! Затова са и в този цвят - да ги виждат бързаците със сините и да ги заобикалят внимателно , за да не срещнат мотрисата Волуяк - Лондон .....

иначе може да се ориентираш към Б3 TD ама не ТДИ .... нямат електроника, не са толкова икономични , ама са здрави кучета.... ако ти падне един 1,6 ТД ще е добре... мисля , че няма да съжаляваш , а и то 1.6 е "по - резачка" от 1.9...... а бе гледай да е запазена и поддържана - какъвто и пасат да вземеш си е далавера ...


- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
juve написа:А , колега , не ги слушай, сините верно вървят, ама много се трошат !
А пък тъмносините - направо не е за вярване (и за двете )

За тия пари си вземи кола карана у нас. Хем ще е обслужена и ако случиш - всички дефекти оправени, а и цената е по-ниска. "новия" внос е лъскав и се ласкаеш че си първия-втори собственик ама има много скрити изненади ....
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kbot написа:..
За тия пари си вземи кола карана у нас. ...
В интерес на истината най-добре е да си купуваш кола от... форумите

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:kbot написа:..
За тия пари си вземи кола карана у нас. ...
В интерес на истината най-добре е да си купуваш кола от... форумитеЗнаеш, че човека я е гледал, поддържал... Противно на всички мнения, форумните коли са МНОГО по-добре поддържани... Имам и скорошен пример.. Форумен Пасат в перфектно състояние, гледан манияшката, сменени консумативи, оригинални части...
Да и ако върнеш няколко седмици/месеца с търсачката можеш да видиш дали скоро същия колега е купувал някакви части за удар.Иначе форумните наистина са страшно гледани колички.
Сините вървят много и затова много се чупят (неусетно навъртат милиони километри)

Та малко сериозно по темата - това с "втория" собственик е ясно че са митове и легенди.По-добре да е карана в БГ защото с дребни връзки може да се провери дали е имала застрахователни събития за последната година а на новия внос не знаеш колко пъти са и заварявани гредите след поредния удар и разпъване.Всичко е въпрос на шанс де ама все пак караната в БГ мисля,че е по-удачния вариант.
Успех!
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Моя съвет е да търсиш с клима. Голяма благинка е лятото. От там на сетне си решаваш сам. Както колегите са ти казали 1.8 моното е идеален за газова и е най масовия двигател, та и части по се намират. Лично нямам впечатления за дизелите на Пасата, но аз за моите пари навремето не можях да намеря читав дизел, а много ми се искаше. Карал съм дизел и много ми хареса. Няма ги куп проблеми по кабели свещи компютри и т.н. Е, всяка есен се сменя 1-2 подгряващи свещи ама не е кой знае какво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта