Вода в задните стопове и мигачи...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Вода в задните стопове и мигачи...
От известно време насам гледам, че в стоповете са се появили капки вода... Как може да се махнат и изобщо да ги направя водонепропускливи... Малко тъп въпрос, ама като не разбира човек, а пък иска всичко да му е наред... така става. Ей, добре, че го има тоя форум, та да питам на воля!!! bowdown
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Извинявай за оффтопика, ама не се здържах да не го напиша -
Преди няколко седмици карам а пред мене един фиат /темпра или хрома, не помня/ и какво мислиш виждам - десния стоп пълен с вода, която се клатушка на следващия завой скъсих дистанцията и щях да падна направо... стопа беше близо 2/3 пълен с вода, която се климбуцаше а крушката си светеше въпреки, че водата беше 1-2 сантиметра отгоре. Те такова нещо не бях виждал : : :
Та в тази връзка този явно така добре си е "херметизирал" стопа, че водата няма откъде да излезе.
И мен ако питаш по-лесно е да направиш дупчица така, че да ти изтича водата отколкото да се опитваш със силикон да херметизираш стопа.
Преди няколко седмици карам а пред мене един фиат /темпра или хрома, не помня/ и какво мислиш виждам - десния стоп пълен с вода, която се клатушка на следващия завой скъсих дистанцията и щях да падна направо... стопа беше близо 2/3 пълен с вода, която се климбуцаше а крушката си светеше въпреки, че водата беше 1-2 сантиметра отгоре. Те такова нещо не бях виждал : : :
Та в тази връзка този явно така добре си е "херметизирал" стопа, че водата няма откъде да излезе.
И мен ако питаш по-лесно е да направиш дупчица така, че да ти изтича водата отколкото да се опитваш със силикон да херметизираш стопа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
1> !!!! Изсушаване на стоповете след сваляне на капака.
2.Или смяна на уплътнението или си купуваш силикон от евтините за фаянс, стъкло и "пистолет" за изстскване на силикона.
След като "капака" на стопа е изсушен, както и самият стоп нанасяш силикона по /мн.трудно за описване/ канала за уплътнителният елемент или по външният ръб.Изчакваш няколко минути за да започне силиконът да се втърдява и оставяш стъклото на стопа.Не е зле в долнит край на комплект стоп от вътрешната страна да пробиеш отвор с ф 4-5 мм за оттичне на конднз и евентуална вода.
2.Или смяна на уплътнението или си купуваш силикон от евтините за фаянс, стъкло и "пистолет" за изстскване на силикона.
След като "капака" на стопа е изсушен, както и самият стоп нанасяш силикона по /мн.трудно за описване/ канала за уплътнителният елемент или по външният ръб.Изчакваш няколко минути за да започне силиконът да се втърдява и оставяш стъклото на стопа.Не е зле в долнит край на комплект стоп от вътрешната страна да пробиеш отвор с ф 4-5 мм за оттичне на конднз и евентуална вода.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега като се върнах от срещата го отворих, обаче водата си седи вътре и се цъмбурка... има едно гумено кръгче, подобно на тапа, която ако махна, вероятно водата ще изтече, но ме е страх, че после няма да мога да я сложа обратно на място... външното уплътнение си е добре.... или поне така ми изглежда.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Shamata и 228 госта