Проблем при свалянето на палеца

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем при свалянето на палеца

Мнениеот Dodi_Dogg » Нед 01 юли 2007 11:42


Помагайте,
как лесно мога да сваля палеца на делкото, че нещо заяде, че даже го и счупих. Има ли некав специален чалъм за махане.




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Проблем при свалянето на палеца

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 01 юли 2007 11:46


Dodi_Dogg написа:Помагайте,
как лесно мога да сваля палеца на делкото, че нещо заяде, че даже го и счупих. Има ли некав специален чалъм за махане.

До колкото знам се издърпва нагоре :roll:


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Нед 01 юли 2007 11:49


Ми и аз така знам и от дърпане я счупих та сега ше го мислим нещо. А дали мога да чукам по нея ама да не прецакам нещо делкото


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 01 юли 2007 11:53


не чукай!
вземи по ячки клещи и го надроби. после почисти оста с шкурчица леко, намажи с малко грес и слагай новия палец.
случва се-запичат от корозия.
препоръчвам ти новия палец да го поставиш и извадиш няколко пъти за да се почисти оста на делкото-после вече ще излиза лесно. :wink:


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Нед 01 юли 2007 12:26


Много благодаря!!!
Всичко мина като по грес :lol:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 01 юли 2007 14:11


vaskoto1 написа:не чукай!
вземи по ячки клещи и го надроби. после почисти оста с шкурчица леко, намажи с малко грес и слагай новия палец.
случва се-запичат от корозия.
препоръчвам ти новия палец да го поставиш и извадиш няколко пъти за да се почисти оста на делкото-после вече ще излиза лесно. :wink:


Ей това майсторчето как ме изпревари бре ама много подробно обяснява ей :wink: ,евала Васкес 8)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 03 юли 2007 6:40


vaskoto1 написа:не чукай!
вземи по ячки клещи и го надроби. после почисти оста с шкурчица леко, намажи с малко грес и слагай новия палец.
случва се-запичат от корозия.
препоръчвам ти новия палец да го поставиш и извадиш няколко пъти за да се почисти оста на делкото-после вече ще излиза лесно. :wink:


При мен проблема е същия, но до колкото ми обясниха в един магазин, за 1,8 РП мотор, имало два вида палци. :roll: Така ли е наистина? При мен системата на впръскване е Мономотроник.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 03 юли 2007 7:09


На VW им слагат 2 марки делка - Бош и Дюселиер (така ли се пише?).Имат разлика в капачките и палците.По незнайна причина Дюселиера е по-скъпата система.

П.С. Продадоха ми една капачка за делкото (Дюсел...е мойто) за 17 лв. и то от някаква измислена марка Интермотор (баси,продавача ме убеждаваше,че е английска,на капачката пише Италия,най-вероятно е турска...неам думи).Тия хора нямат сърце.Дори не е кой знае колко читава.Аз знам откъде да взема за 5 лв,ама нямаше как (свършили са).


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 03 юли 2007 8:50


Да, 2 вида са палците, но има видими разлики, така че ако погледнеш своя преди да идеш в магазина няма начин да се объркаш.
Иначе наистина често могат да се свалят само с трошене, защото вала ръждясва леко, колкото да ги запече. Поне се чупят лесно. :-)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 03 юли 2007 9:19


psstv18rp написа:Да, 2 вида са палците, но има видими разлики, така че ако погледнеш своя преди да идеш в магазина няма начин да се объркаш.
Иначе наистина често могат да се свалят само с трошене, защото вала ръждясва леко, колкото да ги запече. Поне се чупят лесно. :-)


Aха ясно, а аз си мислех че разликата иде от това дали МоноМотроник или МоноЖетроник!


passatorro
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 31 май 2007 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatorro » Вто 03 юли 2007 15:22


моя пристигна с Дюселие делко, капачка и палец, после минах през някакъв италиански боклук и накрая сложих Беру капачка и палец, немска. дори не съм знаел че има различни палци :roll: но с тези няма грижа, намират се и са евтини. в Юнитрейд за Дюселие комплект ми искаха към 200 лв. :shock


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 05 юли 2007 9:25


Вчера си смених палеца, момчето извади 5 парчета и ходихме до колата да мерим. Пасна ми Бош, но пише че е произвеждана в Испания :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта