капе ми масло
- Antiloop
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 26 фев 2005 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
капе ми масло
Тече ми масло отдолу на картера и при ремака на алтернатора.Ходих при един маистор и каза да сменим гарнитъра на картера и семеринга.Смених ги и пак капе.Някои може ли да ми помогне,да ми каже от какво може да капе?
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
И при мен го има същия проблем,даже целия ангренажен ремък е в масло
И идната седмица ще се сменят семерингите
Обаче тези семеринги са 2 и не може да се разбере от коя точно изпуска,едната е на коляновия вал,а другата на междинния
А в магазина ми казаха че е само една и е на коляновия вал,не знам кой греши и кой е некомпетентен 




- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
може съвсем спокойно да не е от семеринги. които са 3 в полза на истината-колянов; паразитен и разпределителен валове.
на паразитния вал семеринга се набива в една капачка която е с 2 болта към блока-на мене ми се е случвало от там да тече.
и все пак не забравяйте корковата гарнитура на капака на клапаните-тя има 2 гумени части от които ако тече-все едно тече семеринг на разпределителния вал.
абе накратко-разглобява се и се намира белята.

на паразитния вал семеринга се набива в една капачка която е с 2 болта към блока-на мене ми се е случвало от там да тече.
и все пак не забравяйте корковата гарнитура на капака на клапаните-тя има 2 гумени части от които ако тече-все едно тече семеринг на разпределителния вал.
абе накратко-разглобява се и се намира белята.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:и все пак не забравяйте корковата гарнитура на капака на клапаните-тя има 2 гумени части от които ако тече-все едно тече семеринг на разпределителния вал.
абе накратко-разглобява се и се намира белята.
Ммм да много вярно миналата седмица си засичам маслото - на долна граница, доливам и се оказва за 1000 км около 200мл. масло губя - настръхнаха ми косите, знам че не го гори щото е на 200 000км реални.
Вдигам е на канал и ужас картера отдолу и отзад улят и маслото прави капка. След дълго разследване се разбра, че целия двигател от към купето е улят и всичко идва от капака на клапаните - отзад и от дясно си тръгва маслото на струйка и аз си мисля,че просто леко изпуска.
Та и в тази връзка с каква гарнитура да е сменя коркова или гумено-коркова /казаха ми, че имало и такива/?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
гарнитурата е гума-метал-гума и се сменя заедно с шпилките ако досега си бил с коркова. причината е в едни удебеления на "корковите" шпилки за да не се приплесква гарнитурата при стягането-този проблем е решен по друг начин за гумената и удебеленията пречат=нови шпилки.
смяната не е трудна но има тънки моменти-иначе не става и не става...
смяната не е трудна но има тънки моменти-иначе не става и не става...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта