Колеги, имам проблем(че). При запален двигател и пуснат съединител се чува доста силно свирене, което според мен идва от лагера на съединителя. При натиснат съединител звукът изчезва, а при леко натискане на педала на съединителя звукът се променя. Сигурно логиката е че звукът означава "тръгнал" лагер на съединителя. Само, че едно нещо не мога да си обясня - нали при пуснат педал лагера се отвежда принудително назад от съединителя и не опира в ламелите на притискателния диск? А като се натисне педала лагера опира в ламелите и се товари и точно тогава би трябвало да свири най-силно. Само че при мен се получава точно обратното. Какво мислите по въпроса? И ако наистина е лагера то колко спешна е смяната му че ме чака път до морето и сега хич не ми е до действие "изваждане"
Благодаря ви за съветите.