Гарнитура за капака на В4
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Гарнитура за капака на В4
Здравейте колеги!Преди 8 месеца смених гарнитура на капака на двигателя и сега отново просълзява!Старата беше гумена а тази е коркова!Моля Ви за съвет да я сменям ли?Мога ли да намеря някъде в София гумена?
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
MITKO_DVD написа:Даже много си искарал с тази ,те обигновенно карат по няколко дена или километра,моеш да запалиш една свещичка у некоя църква направо.Сега сериозно направо я сменяй с гумена ,аз си взех на Виктор Рейц и съм доволен почи година и половина без ядове,цената и е около 20лв. неси спомням вече
![:да:](./images/smilies/th_up.gif)
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
И аз си взех такава уж оригинална на Виктор Рейнц.Преди да тръгна за морето я смених и днес забелязах,че е протекла от долната страна на отвора,на разпределителният вал и сега ме е яд
за това,че дадох 29 лв. с отстъпка (а й искаха 36,50лв в Ауто+),но пък и тогва беше Събота сутрин,а колата беше в сервиза и нямаше време за обикаляне по магазините,за да си търся друга,защото трябваше да пътувам за морето
![:banghead:](./images/smilies/banghead[1].gif)
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ами прочети какво съм написал. Не ти е виновна гарнитурата, и 10 да си вземеш пак ще тече, защото с годинките капака е зейнал и не се притиска плътно. Обезмасли капака и главата с коресилин, намажи с тънък слой червен (или черен, абе термо) силикон, изчакай 10 минути и завивай смело- ако си го направил като хората ще забравиш за този проблем. Друго което можеш да направиш със съмнителен успех, е да стегнеш капака с гайките без гарнитура отдолу и да му "помогнеш" с чука малко да си върне формата. Но така много вероятно другаде да зейне в резултат.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
То това е лошото ,че "майстора" ми я сменя,а нали се сещаш те как обичат да ти вършат работа и на тебе не дават да бараш в сервиза.Там само пащаш като поп,ама като не можах да се справя сам,какво да правя-бях принуден да ходя при тях.Но ще се позова на този твой съвет със силикона,че ми писна да гледам масла по двигателя.На стария ми Пасат нямаше течове,а ся уж тая по-нова и само тече(гробници-к'во да ти кажа!)
- batmilko
- Мнения: 8856
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
днес сменях (е не аз де, познат) гарнитурата (само че на В3 - 1.8 ABS) на капака, че моята сълзеше (правеше локва отзад)
тая дето махнахме - коркова, слагаме гумената с червения силикон - завиваме и отиваме до едно място на 500 м. с колата, ама колата почва да пиши яко.... гарнитурата тече ОТСЕКЪДЕ....
Отвараме капака и се оказва, че на гарнитурата дупките, с метални отвори широки 6.5 мм., а на винтовете дето излизат от главата отдолу си има ... шпилки май се казва.... които са широки 9 мм. и съответно гарнитурата нема как да легне хубаво (купена от Ауто + по каталога им)....
Отидохме в близкия магазин и купихме коркова, щото нямаше гумена без метално на отворите
Слагаме, палиме - тече.... яко тече....
Отваряме пак - ми тя се скъсала на 4-5 места, направо гмеж....
И тогавма дойде проблясъка, разпробихме металните дупки на гумената гарнитура с бургия 8, и металното се откъсваше много точно до гумата, щото то продължава и леко навътре в нея.... стана екстра...
После на автомивка да измия ДВГ-то, че по светофарите хората си мислеха, че съм се запалил
Сега остава да видя дали ше протече, засега е сухо, да чукам на дърво (па мое и на легло
)
тая дето махнахме - коркова, слагаме гумената с червения силикон - завиваме и отиваме до едно място на 500 м. с колата, ама колата почва да пиши яко.... гарнитурата тече ОТСЕКЪДЕ....
Отвараме капака и се оказва, че на гарнитурата дупките, с метални отвори широки 6.5 мм., а на винтовете дето излизат от главата отдолу си има ... шпилки май се казва.... които са широки 9 мм. и съответно гарнитурата нема как да легне хубаво (купена от Ауто + по каталога им)....
Отидохме в близкия магазин и купихме коркова, щото нямаше гумена без метално на отворите
Слагаме, палиме - тече.... яко тече....
Отваряме пак - ми тя се скъсала на 4-5 места, направо гмеж....
И тогавма дойде проблясъка, разпробихме металните дупки на гумената гарнитура с бургия 8, и металното се откъсваше много точно до гумата, щото то продължава и леко навътре в нея.... стана екстра...
После на автомивка да измия ДВГ-то, че по светофарите хората си мислеха, че съм се запалил
![mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Сега остава да видя дали ше протече, засега е сухо, да чукам на дърво (па мое и на легло
![mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Добра гарнитура си върви със шпилките, лека проба с търсачката преди операцията е щяла да ви покаже, че шпилките се сменят като минаваш от коркова към гумена (и понякога това не е безпроблемно). В случая никой не ви е виновен, освен може би ауто+, между другото отдавна се чудя как пък тези поддържат мнението, че продават читави части, като всичко което съм вземал някога от тях (от немай къде в неделя предимно) е било диво менте. А това дето сте пробивали с дрелка пък е ... без коментар.
- batmilko
- Мнения: 8856
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
dj_tuhla написа:Като е екстра защо ли са я сложили, сигурно за да трябва да се сменят шпилките... или просто не са се сетили че може и без нея,
дали![]()
![]()
аре нема нужда да влизаме в излишни спорове, такова беше положението в момента, спасил съм се някак си
сега мотора е измит и ако протече, ше го видя, важното е, че и днес колата ми е в движение и мога си върша работа с нея
иначе за следваща смяна естествено е ясно, че няма да правя същия "номер"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 47 госта