съеденителиат придърпва

Техническа и сервизна информация за Passat
s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

съеденителиат придърпва

Мнениеот s_gigov » Пон 09 юли 2007 18:01


здравеите преди година си купих пасат б3 като го подкарах ми направи впечетление че придърпва когато тръгвам и превключвам скоростите, но си мислех че не съм му свикнал но това продъжава.Смених помпата но пак предърпва скоро пак обезваздуших цяла система но роблема си остава, може би трябва да сменя съединителиат ?Ако някои има нешто впредвид да помага.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 18:08


Вариантите са два - скапани вече демпферни пружини на феродовия диск (те обират вибрациите) или като при мен скапани ламели на прискателния диск (така наричаното слънце).И от двете ефекта е такъв и е от съединителя :)


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

x

Мнениеот s_gigov » Пон 09 юли 2007 19:59


това означава че трябва да сменям съединитела ли


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Пон 09 юли 2007 20:17


:013: ...точно това означава.....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 20:23


Е принципно можеш да си караш така ама разбиваш лагери на скоросите,тампони на двигателя,карета и т.н. още неща дето не се сещам.
Моя го прави само като го употребявам по-често по задръстванията като загрее хубаво и засега се примирявам че имам доста други неща преди него (а и планирам да се прави заедно със скоростите наведнъж) макар че не е много полезно ако придръпването е осезаемо.
Успех!


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот s_gigov » Пон 09 юли 2007 20:32


благoдаря пичове


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 20:46


Драсни после едно редче какво са сменяли и за какви ценички че и мен това ме чака....
Благодаря ти!


s_gigov
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот s_gigov » Пон 09 юли 2007 20:50


оооооооо сигурно няама да го сменям скоро, но башта ми скоро сменя на г3 и му излезе около 300 лв със работата


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 21:14


Еми аз по принцип се глася заедно с ремонта на скоростите да го сменям (понеже така или иначе се свалят скоростите за да се сменя поне наведнъж).За пасат е около 280лв хубав (не помня марката ама за съединителите я има много из темите) и труда е около 80лв още някъде май беше.
Успех!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 09 юли 2007 21:17


Съединителите за Пасковците са SACHS и LUK.
Аз съвсем наскоро (по-малко от месец) смених моя с комплект английски SACHS.
Комплектът излезе около 250 лв. За работа майсторите вземат около 100-120 лв. (поне в София).
Общо ~ 350 лв.
Oтначало отлепяше доста ниско, но впоследствие се саморегулира и сега си отделя в средно положение.
Все пак, имах чувството (и все още го имам), че съм си купил нова кола, така че имай го в предвид - съединителят играе ключова роля за поведението на колата. :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 09 юли 2007 21:26


Безспорно си прав понеже потеглянето и превключването на скоростите си зависи само от него и колата с нов спира да "рита" и да подскача като щура като сменяш скорост и потегляш при по-голямо натоварване.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 57 госта